تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
9

رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت جدید ، توجه به مناطق محروم است

  • کد خبر : 4304
  • 22 مهر 1400 - 15:14
رویکرد سازمان تامین اجتماعی در دولت جدید ، توجه به مناطق محروم است
امید جنوب - دیدار مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با صادق خلیلیان استاندار خوزستان

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اولین روز از  سفر خود به استان خوزستان به همراه سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان و هیئت همراه به  ملاقات صادق خلیلیان استاندار خوزستان رفت  . میر هاشم موسوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی گفت : در حوزه رفاه و تامین اجتماعی می بایست  در سطح کلان به آنچه که موجب ارتقاء  رفاه مردم می شود ،  توجه کنیم  . یکی از رویکردها در این دولت توجه ویژه به مناطق محروم است که مورد غفلت قرار گرفته است و از این جهت سعی می کنیم  به شکل عملیاتی و میدانی  در استان ها حضور پیدا کنیم و به شکل نقطه ای نقاط حساس و بحرانی و مورد غفلت به ویژه بحث درمان  را مورد توجه قرار دهیم.
صادق خلیلیان استاندار استان خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت : سفر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به استان خوزستان را فال نیک می گیریم و انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی ضمن پشتیبانی از بازنشستگان و مستمری بگیران ، با انتقال دفاتر شرکت های شستا  به استان خوزستان موجبات تقویت استان خوزستان و به کارگیری نیروهای بومی در شرکت های بزرگ این استان فراهم آید و از طریق تامین اجتماعی بتوانیم مشکلات بیکاری در استان را نیز کاهش دهیم.
استاندار خوزستان در ادامه  افزود: با حضور مدیریت انقلابی، با انگیره، جوان و پرتلاش امیدواریم مباحث مرتبط با تامین اجتماعی را به بهترین شکل به سرانجام برسانند چرا که تامین اجتماعی در توسعه کشور و رفاه مردم نقش بی بدیلی است و هر تلاشی که در این راستا انجام می شود در جهت رفاه و آسایش مردم است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.