تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
15

روحیه بسیجی شورا و شهرداری نوید بخش عبور از مشکلات

  • کد خبر : 5560
  • 02 آذر 1400 - 15:03
روحیه بسیجی شورا و شهرداری نوید بخش عبور از مشکلات
رئیس شورای شهر اهواز گفت: امید است با حضور بسیجیانی که در مجموعه شهرداری هستند بتوانیم از مشکلاتی که دامن گیر مردم هستند عبور کنیم و نوید روزهای خوبی را به شهروندان اهوازی می دهیم.

سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز در حاشیه برگزاری نماز جماعت در شهرداری، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود فرمودند که راه حل برون رفت از مشکلات کشور روحیه و تفکر بسیجی است، یعنی کار برای خدا، بدون منت، جهادی و انقلابی باشد.
وی افزود: بسیجی جهادی با نظم و انضباط و برنامه است، بسیجی اهل سیاست زدگی نیست اما سیاست را می شناسد و در میدان سیاست حضور دارد. کسی که برای مردم و به خاطر خدا شب را از روز نشناسد و خدمت کند.
محمودی عنوان کرد: امید است در این دوره از شورای شهر با وجود شهردار بسیجی که امروز سکاندار شهرداری شده است و همه بسیجیانی که در مجموعه شهرداری حضور دارند بتوانیم از مشکلاتی که دامن گیر مردم هستند عبور کنیم و نوید روزهای خوبی را به شهروندان اهوازی می دهیم.
رئیس شورای شهر اهواز در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید چمران اهواز، تصریح کرد: یکی از گره های این تقاطع غیرهمسطح مشکل حقوقی شهرداری اهواز و شهرستان کارون است به جد پیگیر این موضوع هستیم و در این خصوص دوجلسه تشکیل شده است که بنا شد از طریق شورای حل اختلاف استانداری خوزستان پیگیری شود.
وی گفت: مراحل کارشناسی در این خصوص انجام شده است و در پایان هفته جلسه ای دیگر تشکیل خواهد شد که این جلسه دو موضوع اساسی دارد؛ اول بررسی اختلاف مسئله زمین و املاکی است که بین شهرداری اهواز و کوت عبدالله است و دوم تعین مرز کوت عبدالله و اهواز است که مسئله شهری است و بنا است به زودی این دو مسئله حل شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.