تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
8

رشد ۲۰درصدی مصرف برق در کلانشهر اهواز

  • کد خبر : 1753
  • 25 مرداد 1400 - 11:33
رشد ۲۰درصدی مصرف برق در کلانشهر اهواز
امید جنوب - معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت :در چهار ماهه نخست سال جاری مصرف انرژی برق در کلانشهر اهواز ۲۰درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، بهرام جولائی دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به رشد مصرف برق در کلانشهر اهواز اظهار داشت :  با شروع پیش از موعد فصل گرما، طی چهار ماهه اول سال با رشد بیش از ۲۰درصدی انرژی تحویلی نسبت به دوره مشابه مواجه شدیم که نشان دهنده استفاده روز افزون مردم از لوازم سرمایشی  است.
وی ادامه داد : طی چهارماهه اول سال گذشته مصرف انرژی در کلانشهر اهواز ۴.۲ هزار میلیون کیلوات ساعت بوده که این میزان در سال جاری به ۵.۸۲ هزار میلیون کیلو وات ساعت رسیده است ، که با وجود این میزان رشد مشکل خاصی در شبکه توزیع برق اهواز و ارائه خدمات مطلوب به مردم مشاهده نشد.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد : در این مدت از تعداد سه هزار و ۴۱۸ کنتور عادی و ۱۴۵ کنتور دیماندی  ،  ۹۶میلیون کیلوات ساعت انرژی نیز به نسبت دوره مشابه سال گذشته ذخیره شده است که نشان می دهد درکشف انرژیهای هدر رفته نیز شاهد رشد بوده ایم.

 ۱۵ هزار و ۲۰۵ گیگاوات ساعت در چهارماهه نخست جاری در خوزستان برق تولید شده که در مقایسه با سال قبل، کاهش ۶ درصدی را نشان می دهد.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.