تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

رسانه ها مسئله جهاد تبیین را جدی بگیرند

  • کد خبر : 8488
  • 24 بهمن 1400 - 8:37
رسانه ها مسئله جهاد تبیین را جدی بگیرند

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از سازمان بسیج رسانه، دکتر محمدیان اظهار کرد: از دوستان و همکارانم در عرصه رسانه های شهرستان می خواهم که فصل جدید مطالبات رهبر معظم انقلاب را از رسانه ها به شدت دنبال و پیگیری کنند. وی ادامه داد: اگر دقت کنید رهبر معظم انقلاب در سخنرانی […]

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از سازمان بسیج رسانه، دکتر محمدیان اظهار کرد: از دوستان و همکارانم در عرصه رسانه های شهرستان می خواهم که فصل جدید مطالبات رهبر معظم انقلاب را از رسانه ها به شدت دنبال و پیگیری کنند.

وی ادامه داد: اگر دقت کنید رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود به موضوع رسانه اشارات صریحی داشتند که آخرین آن مربوط به دیدار با فرماندهان نیروی هوایی بود.

رئیس بسیج رسانه کشور در این دیدار تصریح کرد: دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی و علیه مفاهیم اسلامی حدأکثر استفاده را میکند. این یک واقعیت تلخی است که وظیفه جهاد تبیین را بر دوش همه میگذارد.

 متولیان رسانه‌ها در درجه‌ِی اول مسئولند، چه رسانه‌ی ملی و چه سایر رسانه‌های گوناگون، چه فضای مجازی، چه مجموعه‌ی مطبوعات، همه موظفند در این زمینه وارد این میدان بشوند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.