تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
41
فرمانده سپاه ولیعصر(عج):

رسانه‌ها، نیروهای مسلح و دولتمردان در یک جبهه واحد هستند

  • کد خبر : 2007
  • 20 مهر 1400 - 22:17
رسانه‌ها، نیروهای مسلح و دولتمردان در یک جبهه واحد هستند
امید جنوب - فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: رسانه‌ها، نیروهای مسلح و دولتمردان در یک جبهه واحد هستند اما اگر شخصی در خطوط مشخص،خوب عمل نکرد، دشمن نفوذ می‌کند.

 به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در آیین تجلیل از رسانه‌های خوزستان در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز، از موضوعات مهم در مولفه‌های قدرت در جهان کنونی را سرزمین، جمعیت بومی، فعال و جوان، نیروهای مسلح، داشتن ظرفیت‌های اقتصادی پایدار که در حوادث سخت بنیه اقتصادی را پایدار نگه دارد و ایدئولوژی و مذهب بیان کرد و افزود: یکی از مولفه‌های نوظهور قدرت که تمامی حوزه‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، رسانه است.

وی ادامه داد: جایگاه رسانه غیرقابل انکار است و همواره مسوولان و مردم تحت تاثیر رفتار رسانه‌ها قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: اگر رسانه با نگاه بومی و اقتدار ملی عمل نکند مردم و مسوولان را به سمت اشتباه می برد؛ ما برابر غول‌های رسانه‌ای جهان امکانات کمی داریم در حالی که غول‌های رسانه‌ای به دنبال جذب نگاه ملت ها به سمت خود هستند که باید راه‌های برون رفت از این مسیر، ایجاد شود.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: امروز رسانه‌های بومی، دلسوز و مردمی باید راه‌های برون رفت از جریان‌ سازی غول‌های رسانه‌ای را پیدا کنند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تجهیزات ما مقابل رژیم بعث عراق قابل برابری نبود و راه‌های مختلفی برای مقابله با دشمن انتخاب شد؛ امروز نیز از نگرانی‌های جدی دشمنان در خلیج فارس و حوزه دفاعی، انبوه قایق‌های پرنده ایران است.

وی با بیان اینکه اکنون کشور ما هیچ راهی غیر از مسیر استقلال ندارد افزود: ۲۰ سال آمریکایی ها در افغانستان بودند و مردم این کشور بر این باور بودند که استکبار جهانی برای آنها بهشت می‌سازد اما دوباره طالبان شکل گرفت و با یک قدرت بیشتر و ساختاری سازمان یافته و ادبیاتی جدید وارد عرصه شده است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تکیه و امید به استکبار مساوی هیچ است؛ استقلال و اقتدار ملی و عزت ما به آسانی به دست نیامده و باید با تمام توان از آن دفاع کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های ما به ویژه جامعه رسانه، فعالیت موثر در حوزه امیدآفرینی است که باید تلاش کنیم، بیش از گذشته مردم را به آینده امیدوار کنیم.

وی ادامه داد: خبرنگاری رسالت است همانگونه که پاسداری یک شغل نیست بلکه رسالت است؛ این رسالت باید در راستای تقویت باورها، استقلال و آسایش و تغییر مثبت در زندگی مردم باشد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: رسانه‌ها باید زبان گویای مردم باشند؛ خیلی از مردم نمی‌توانند مطالبات خود را منتقل کنند و این رسالت خبرنگاران است که این مطالبات را دریافت و با قلم خود تنظیم و به صورت شفاف به مسوولان منعکس کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.