تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان عنوان کرد

رتبه اول خوزستان در مشارکت خیرین مدرسه‌ساز

  • کد خبر : 4915
  • 12 آبان 1400 - 12:21
رتبه اول خوزستان در مشارکت خیرین مدرسه‌ساز
امید جنوب - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان، با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، گفت: خوشبختانه استان ما تا این لحظه، در کشور رتبه اول را دارد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، زیبا صالح‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، اظهار کرد: طبق روال هر سال، قرار است در ۱۷ آبان ماه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، همزمان در سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شود. هدف از برگزاری این جشنواره تکریم خیرین و زمین‌ ساز حضور دیگر نیکوکاران است.

وی با اشاره به رتبه استان خوزستان در مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، افزود: رتبه استان‌ها در میزان مشارکت و تعهد خیرین، در جشنواره مشخص خواهد شد که خوشبختانه استان ما تا این لحظه در کشور رتبه اول را دارد. یعنی میزان تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در استان خوزستان در قیاس با سایر استان‌های کشور بیشترین مبلغ است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان در پایان گفت: رتبه اول خوزستان در تعهد خیرین مدرسه‌ساز را افتخاری برای خود، لطف خداوند و همت خیرین می‌دانیم. کسب این جایگاه منجر به ساخت مدارس در مناطق محروم و فراهم کردن تجهیزات آموزشی در اقصی نقاط استان برای دانش‌آموزان می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.