تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

راه‌اندازی سایت ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری اهواز

  • کد خبر : 7221
  • 13 دی 1400 - 18:05
راه‌اندازی سایت ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری اهواز
امید جنوب- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر اهواز از راه‌اندازی سایت ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری اهواز خبر داد و گفت: مشخصات همه نیروهای شهرداری در این سامانه ثبت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا علی مدد هاشم‌پور در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر اهواز، اظهار کرد: سامانه ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری راه‌اندازی و مصوب شد مشخصات همه نیروهای شهرداری اعم از نیروهای سازمانی و پیمانکاری در این سامانه ثبت شود.

وی با بیان اینکه اقدامات شایسته‌ای جهت تبدیل وضعیت کارکنان دارای سهمیه ایثارگری انجام شده است، افزود: میزان سهمیه ایثارگران بالغ بر ۸۰۰ نفر است که مدارک آن‌ها جهت گزینش به استانداری ارسال شده است و منتظر اعلام صلاحیت‌ها از سوی گزینش هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به موضوع تبدیل وضعیت با آزمون، گفت: در این جلسه مقرر شد شهرداری ظرف سه هفته آینده مقدمات برگزاری آزمون را فراهم کند.

وی تاکید کرد: کارکنانی که در محل کار حضور ندارند از هیچ‌گونه حقوق و مزایایی برخوردار نمی‌شوند و کارکنانی که در محل کار حضور اثرگذار و کارایی چندانی ندارند و خدمات مؤثری به مردم ارائه نمی‌دهند نیز شناسایی خواهند شد.

هاشم‌پور تصریح کرد: کارکنان بخش خدماتی موظف هستند مطابق قانون ۱۷۶ ساعت ماهانه و هشت ساعت در روز فعالیت مفید و شایسته داشته باشند و در مقابل حقوق کارگران باید مطابق قانون اداره کار پرداخت شود.

وی با بیان اینکه شهرداری موظف است به نیروهایی که قانوناً در شهرداری بازنشسته هستند، ابلاغ لازم را انجام دهد گفت: با توجه به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در شهرداری مقرر شد جهت تعیین تکلیف وضعیت آن‌ها اقدام شود. همچنین شهرداری ملزم به پرداخت چهار درصد اضافه حقوق بیمه به کارکنان فعال در مشاغل سخت و زیان‌آور است و تاکید شده است این موضوع در اسرع وقت انجام شود تا بازنشستگان نیز بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: وضعیت نیروهای مأمور به خدمت و نیروهایی که از استان‌های دیگر در شهرداری و دستگاه‌های وابسته به شهرداری مشغول به کارند در جلسه آینده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.