تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5

دیدار مدیر عامل آبفای استان خوزستان با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

  • کد خبر : 4668
  • 05 آبان 1400 - 9:32
دیدار مدیر عامل آبفای استان خوزستان با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
امید جنوب - مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب خوزستان با هدف تقدیر از نقش آفرینی شرکت آغاجاری در کاهش تنش آبی با مدیر عامل شرکت نفت وگاز آغاجاری دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری:
صبح روز چهارشنبه ۵ آبانماه ،مهندس محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با مهندس قضائی پور مدیر عامل شرکت آغاجاری دیدار و از نقش آفرینی این شرکت در کمک به کاهش تنش آبی در منطقه جنوب شرق خوزستان قدردانی کرد.
در این دیدار مهندس کرمی نژاد ایفای نقش مسئولانه و دواطلبانه شرکت نفت وگاز آغاجاری به شهرستان امیدیه و مناطق پیرامونی در خصوص کاهش بحران کم آبی را شایسته ارج گزاری دانست.
مهندس قضائی پور در این دیدار به نقش موثر و ظرفیت ویژه زیرساخت ها وتاسیسات آبرسانی شرکت آغاجاری اشاره نمود و عنوان کرد: تاسیسات آبرسانی جهت تامین آب واحدهای عملیاتی و منازل سازمانی احداث شده اند و در راستای مسئولیت های اجتماعی بالغ بر ۵۰ در صد از آب تولیدی این شرکت بصورات روزانه و مستمر به روستاها و مناطق شهری همجوار تاسیسات اختصاص می یابد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری روزانه ۷۰ هزار متر مکعب آب استحصال می نماید که از این مقدار بیش از ۴۰ هزار فوت مکعب جهت استفاده ۴۵ روستا در اختیار آبفا قرار میگیرد.
همچنین ۱۵ هزار متر مکعب آب شهرستان امیدیه نیز بصورت روزانه توسط این شرکت تامین و در اختیار امور آبفا قرار میگیرد‌.در بحران اخیر کم آبی کوی شهید دستیاری شهرستان امیدیه،شرکت نفت وگاز آغاجاری با اختصاص انشعاب آب ۲ اینچ در کاهش بحران کم آبی این‌منطقه ایفای نقش نمود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.