تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
12

دیدار مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با خانواده عشایری آسیب دیده از آتش سوزی/ جامعه عشایری کمترین هزینه را برای دولت داشته و بیشترین بهره وری و تولید را دارند

  • کد خبر : 8177
  • 11 بهمن 1400 - 21:40
دیدار مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با خانواده عشایری آسیب دیده از آتش سوزی/ جامعه عشایری کمترین هزینه را برای دولت داشته و بیشترین بهره وری و تولید را دارند
امید جنوب- مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در راستای ارج نهادن به خانواده های عشایری و همچنین کمک های انسان دوستانه در رفع محرومیت ها ، از خانواده عشایری آسیب دیده از آتش سوزی دیدار به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش عشایر خوزستان، مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در راستای ارج نهادن به خانواده های عشایری و همچنین کمک های انسان دوستانه در رفع محرومیت ها ، از خانواده عشایری آسیب دیده از آتش سوزی دیدار به عمل آورد.

فرامرزی گفت: ما هر از چندگاهی به اتفاق مدیران و مسئولین ادارات در یک منطقه عشایری حضور بهم می‌رسانیم و بازدیدهای میدانی بعمل می‌آوریم و هدفمان این است که حداقل یک روز خودمان را بجای عشایر بگذاریم تا لمس کنیم عشایر چه سختی‌هایی را متحمل می‌شوند.

وی با اعلام اینکه عشایر مصداق بارز و واقعی اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: جامعه عشایری کمترین هزینه را برای دولت داشته و بیشترین بهره وری و تولید را دارند به طوری که از ۸۵۰ هزار تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور ۲۵درصد آن یعنی۲۲۰ هزار تن توسط عشایر تولید می‌شود.

فرامرزی در پایان عشایر را میراث دار آداب و کهن قدیمی دانست و تاکید کرد باید بیشترین حمایت را از این قشر تأثیر گذار داشته باشیم.

لازم به ذکر است در حادثه آتش سوزی که برای یکی از خانواده های عشایر کتوند اتفاق افتاد خسارت جانی در بر نداشت اما متاسفانه تمام اموال و چادر این خانواده ذر این آتش سوزی از بین رفت بنابراین  از مسولان عزیز انتظار می رود در اسرع وقت امکانات لازم برای این خانواده عشایری عزیز فراهم آورند. همچنین این خانواده جوان عشایری، سه فرزند دانش آموز دارد.

خاطرنشان می گردد در راستای کمک به این خانواده عشایری ، مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان برخی اقلام تهیه شده توسط همکاران خیر اندیش را به این خانواده حادثه دیده اهدا نمود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.