تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
7

دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 9710
  • 13 فروردین 1401 - 2:34
دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی
امید جنوب - به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مورخ 9 فروردین ماه 1401، مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مجتبی یوسفی عضو هیأت رئیسه و نماینده محترم مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این نشست، با اشاره به رسالت اصلی شرکت در تولید صیانتی از میادین بزرگ نفتی غرب کارون بیان داشت: در حیطه غرب کارون وجود بزرگ ترین میادین نفتی کشور و همچنین مشترک با کشور عراق، مسئولیت شرکت نفت و گاز اروندان را در توسعه و تولید صیانتی و پایدار از این ذخایر ملی را دو چندان کرده است.

مهندس عذاری اهوازی بیان کرد: روند رشد تولید ادامه دارد و امیدواریم با اولویت گذاری هایی که وزارت نفت دولت سیزدهم در غرب کارون در نظر گرفته و جذب سرمایه گذاری های بیشتر در میادین نفتی مشترک و میادینی که هنوز توسعه آنها شروع نشده به افق های روشنی از تولید رسیده و اهداف تولیدی محقق شوند.

ایشان ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شرکت، از ارکان فعالیت های شرکت نفت و گاز اروندان حفظ محیط زیست و زندگی مسالمت آمیز فعالیت های صنعتی با محیط زیست به ویژه هورالعظیم است و تمامی استانداردها و رویه های زیست محیطی و ایمنی در این خصوص به طور مستمر بروز رسانی و پایش می شوند.

ایشان رویکرد نفت و گاز اروندان را ضمن تولید نفت و گاز توجه ویژه به رفع مشکلات مردم در شهرهای حوزه تاسیسات نفتی دانست و اضافه کرد: اهتمام ویژه ای در کمک به رفع کمبودها در شهرهای پیرامون تاسیسات نفتی همچون خرمشهر، هویزه، شادگان و سوسنگرد در قالب مسئولیت های اجتماعی که از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تعریف می شود داریم و در این خصوص کارهای خوبی تاکنون انجام شده و قطعا با جدیدت این رویه ادامه پیدا خواهد کرد.

ایشان افزود: از چالش های موجود حفظ و ارتقای نیروی انسانی است، زیرا با توجه به گستردگی مناطق عملیاتی و ستادی شرکت در استان خوزستان کمبودهایی همچون مسکن سازمانی و خدمات رفاهی مناسب جهت پرسنل احساس می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.