تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
1

دیدار مدیرعامل برق اهواز با رئیس دادگستری خوزستان

  • کد خبر : 10235
  • 29 فروردین 1401 - 10:21
دیدار مدیرعامل برق اهواز با رئیس دادگستری خوزستان
امید جنوب - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: وجود دستگاه قضائی و سایه قانون بر سر یک جامعه، ایجاد امنیت و آرامش خاطر می کند.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز طی دیدار با مدیرکل دادگستری خوزستان گفت: وجود دستگاه قضائی و سایه قانون بر سر یک جامعه، ایجاد امنیت و آرامش خاطر می کند و در سایه حاکمیت قانون همه بخشهای جامعه مسیر صحیح خود را ادامه می دهند.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: مجموعه عظیم صنعت برق ایران که وظیفه تامین برق به عنوان یک عنصر زیر ساختی را دارد نیازمند صیانت از شبکه و تاسیسات و تجهیزات خود است که در این راستا دستگاه قضا همواره حامی این مجموعه بوده است.

وی تصریح کرد: کاربرد برق در جهان امروز بسیار فراگیر است و در منطقه ما این فراگیری و اهمیت بدلیل اقلیم گرم و وجود صنایع بزرگ اهمیت بیشتری داردو لذا تلاش در جهت حفظ پایداری شبکه علاوه بر اقدامات فنی نیازمند حمایتهای دستگاههای قضائی جهت برخورد را آسیب زنندگان به تجهیزات شبکه، برقهای غیر مجاز و یا دارندگان رمز ارزهای غیر مجاز است که دستگاه قضائی در این خصوص همکاری و تعامل بسیار خوبی داشته است.

شیاری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تابستان پیش رو بدلیل عدم توازن در تولید و مصرف و شدت گرما بسیار سخت خواهد بود و با توجه به اینکه همکاران ما بلحاظ فنی و کنترل پذیری شبکه اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند و در آمادگی کامل به سر می بریم و از دستگاه محترم قضائی نیز تقاضا داریم همچون همیشه در بعد  برخورد با آسیب زنندگان به تجهیزات شبکه و همچنین برقهای غیرمجاز و سارقان برق و شبکه یاریگر ما باشند.

در ادامه رئیس دادگستری خوزستان با اشاره به اهمیت صنعت برق اظهار داشت: صنعت برق یکی از صنایع مهم و زیر بنائی در کشور است و امروزه چه در زندگی فردی و چه در ادارات و سایر بخشها زندگی بدون برق امکان پذیر نیست بخصوص در شرایطی که کارها برمدار  فناوری می چرخد و اتکای فناوری به انرژی الکتریکی برکسی پوشیده نیست و بدون برق امور زندگی مختل می شود.

علی دهقانی افزود: تلاش شما درتامین برق ارزشمند است و حفظ پایداری شبکه قطعا نیازمند حمایت است و باید تلاش کرد در حوزه برخورد با برقهای غیرمجاز و هدر رفت و جلوگیری از سرقت تجهیزات فعالیت کرد که دربخش آموزش و فرهنگ سازی از یک سو و استفاده از فناوریهای نوین در عرصه صنعت برق برای جلوگیری از سو استفاده کنندگان از اموال عمومی و برق مانع سازی کرد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون با پیشرفتهای مختلفی که صورت گرفته جلوی بسیاری از مشکلات همچون سرقت برق گرفته شده است و ما هم در حوزه معاونت پیشگیری همکاری لازم را خواهیم داشت تا از سرقت و سو استفاده از انرژی جلوگیری کنیم.

دهقانی در ادامه سخنان خود گفت: جلوگیری از سواستفاده از تجهیزات برق برای رفاه مردم  آنقدر برای قانونگذار مهم بوده است که مجازات سنگین ۳تا ۱۰سال را برای آن لحاظ کرده و این اهمیت گذاشتن قانون گذار برای این بوده که مثلا در منطقه گرمی مثل خوزستان اگر برق قطع شود مشکلانی زیادی برای رفاه مردم بوجود می آید.

رئیس دادگستری خوزستان همچنین تصریح کرد: همواره به همکاران تاکید کرده و هم تاکید می کنیم که با برخود قضائی روند سواستفاده از این انرژی را به حداقل برسانند و اگر افرادی در این تاسیسات خرابکاری و یا اقدام به استفاده غیرمجاز از برق و سرقت می کنند برخورد شود.زیرا آنچه مسلم است اینست که صنعت برق نیاز به حمایت دارد و خرابکاری در این صنعت غیر قابل توجیه است و باید با آن برخورد شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.