تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6
شرکت ملی حفاری ایران با هدف ارتقاء راندمان مدیریت پروژه ها برگزار می کند

دوره های آموزشی آشنایی با مدیریت پروژه براساس استاندارد Pmbok

  • کد خبر : 1102
  • 16 مرداد 1400 - 11:57
دوره های آموزشی آشنایی با مدیریت پروژه براساس استاندارد Pmbok
امید جنوب - مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در منابع انسانی و خدمات از برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با مدیریت پروژه براساس استاندارد Pmbok خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، محسن پاک نژاد در توضیح بیشتر در این باره گفت: این دوره ها حسب تاکید مدیریت ارشد شرکت با هدف ارتقاء راندمان مدیریت پروژه ها، عملیات و خدمات حفاری از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی مدیریت منابع انسانی برگزار می شود.

وی افزود: مقدمات برگزاری دوره ها فراهم و در نخستین دوره که از ۱۳ مرداد سال جاری شروع شد ۱۵ نفر از مدیران و افراد کلیدی شاغل در پروژه ها مشارکت و با استانداردهای تعریف شده در مدیریت پروژه آشنا شدند.

پاک نژاد با بیان اینکه مدت زمان برگزاری دوره ۸۱ ساعت در نظر گرفته شده و روزانه به مدت ۲ تا ۳ ساعت به صورت برخط (آنلاین) تشکیل می شود ، اظهار کرد: به شرکت کنندگان در پایان دوره، گواهینامه اعطا خواهد شد.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در منابع انسانی و خدمات گفت: از جمله سرفصل های این دوره ها که به طور مستمر ادامه دارد می توان به معرفی استاندارد Pmbok، تشریح مبانی مدیریت پروژه، انواع ساختار سازمانی، فرآیند پروژه، مدیریت یکپارچه، زمان بندی و مدیریت هزینه ها، کیفیت، تدارکات، ریسک و مدیریت منابع پروژه اشاره داشت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.