تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

دعوت از کارمند برق منطقه ای خوزستان برای قضاوت در مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا

  • کد خبر : 8340
  • 16 بهمن 1400 - 13:15
دعوت از کارمند برق منطقه ای خوزستان برای قضاوت در مسابقات تکواندو قهرمانی اروپا

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، اسماعیل اسفندیاری کارمند شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و داور بین المللی تکواندو، در مسابقات قهرمانی اروپا قضاوت خواهد کرد.به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، رئیس فدراسیون تکواندو اروپا با ارسال دعوت نامه به فدراسیون تکواندو ایران با تمجید از عملکرد اسماعیل اسفندیاری در مسابقات قهرمانی ناشنوایان […]

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، اسماعیل اسفندیاری کارمند شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و داور بین المللی تکواندو، در مسابقات قهرمانی اروپا قضاوت خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، رئیس فدراسیون تکواندو اروپا با ارسال دعوت نامه به فدراسیون تکواندو ایران با تمجید از عملکرد اسماعیل اسفندیاری در مسابقات قهرمانی ناشنوایان جهان، از این داور خوزستانی برای قضاوت در رقابت های قهرمانی اروپا دعوت کرد.
مسابقات قهرمانی تکواندو ۲۰۲۲ اروپا در تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند سال جاری) به مدت ۴ روز در شهر لومل کشور بلژیک برگزار خواهد شد و اسفندیاری در این دوره از مسابقات ناظر و مسؤلیت بازبینی IVR را بر عهده دارد.
بر اساس این گزارش، اسماعیل اسفندیاری رئیس کمیته داوران هیأت تکواندو استان خوزستان است که پیش از این سه بار پیاپی طی سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ عنوان بهترین داور اروپا را اخذ کرده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.