تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
سردار شاهوار پور عنوان کرد:

خدمت جهادی برای مردم مناطق زلزله زده اندیکا

  • کد خبر : 6919
  • 07 دی 1400 - 11:17
خدمت جهادی برای مردم مناطق زلزله زده اندیکا
امید جنوب- سردار شاهوار پور در بازدید از مناطق زلزله زده و نیروهای جهادی از خدمت رسانی گروه های جهادی بسیج سازندگی در اندیکا برای ساخت ۱۵۰ واحد و جایگاه احشام گفت.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از پرتال اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ در این بازدید سردار معین پور فرمانده قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ولیعصر (عج) و سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در کنار نیروهای جهادی حضور پیدا کردند.
سردار سرتیپ حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر عج خوزستان با حضور در میان نیروهای جهادی در حال خدمت رسانی در مناطق زلزله زده اندیکا گفت: در پی زلزله اخیر که در منطقه اندیکا رخ داد گروه های جهادی بسیجی از سراسر استان وارد منطقه شدندو یکی از کارهایی که گروه های جهادی با محوریت بسیج سازندگی انجام دادند اسکان موقت و دائم مردم منطقه بوده است.
سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ محور بر اساس روستاهای منطقه تعریف شده گفت: نیروهای جهادی در بیش از ۲۵ قرارگاه های فرعی در مجموعه قرارگاه شهید حسین پور در حال ساخت و ساز هستند که به صورت شبانه روزی در منطقه مستقر هستند انتقال مصالح با سختی انجام می شود یکی از کارهایی که انجام می دهند استفاده از ظرفیت سنگ های موجود در منطقه برای مصالح ساخت و ساز هست.

وی بیان داشت: بیش از ۱۵۰واحد و جایگاه احشام از ۶۰۰ واحد در مراحل ساخت هستند که پی کنی و دیوار چینی انجام شده و بخش قابل توجهی منتظر سقف هستند تا بخشی از نیاز مردم تامین شده و اسکان موقت پیدا کنند و آسایش و آرامش را به مردم عزیز اندیکا به ویژه مناطق روستایی برسانیم.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اشاره کرد: گروه های جهادی در این منطقه تاکنون بیش از ۷۰۰ گروه از شهرستان های مختلف و به نوبت خدمات خود را انجام می دهند همچنین از ظرفیت مردم بومی محل هم که مشتاق هستند مشکلات شان حل شود کار دنبال می شود.

سردار شاهوار پور با اشاره به مشکلات موجود در موضوع پرداخت وام بلاعوض برای مردم این مناطق گفت: یک سری کمک های دولت وارد عرصه شده، متاسفانه هنوز مشکل وام ساخت مسکن از طرف بانک ها برطرف نشده علی رغم پیگیری های صورت گرفته ستاد بحران بنیاد مسکن و استانداری هنوز مشکل واگذاری اعتبار بلاعوض و اعتبار وام برای مردم انجام نشده ظرفیت حال حاضر از اعتبارات متفرقه از کمک های استانداری، خیرین، نهاد ها و مجموعه سپاه بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با همت و تلاش گروه های جهادی ساخت و اسکان دائم این عزیزان به عنوان مردمی که تولید کننده هستند و تولیدات آن ها برای شهر ها حائز اهمیت است که توسط این عشایر غیور انجام می شود ما برای کمک به این عزیزان با همه توان تلاش می کنیم تا بزودی بخش عمده ای از این سازه های که پیش بینی شده را به اتمام برسانیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.