تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
هفته نخست تعطیلات نوروز :

حوادث رانندگی منجر به مرگ در اهواز ۱۰۰ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 9550
  • 06 فروردین 1401 - 12:50
حوادث رانندگی منجر به مرگ در اهواز ۱۰۰ درصد کاهش یافت
امید جنوب ، رییس پلیس راهور اهواز گفت:در طرح نوروزی که از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا پنجم فروردین امسال اجرا شد شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی حوادث رانندگی منجر به مرگ در کلانشهر اهواز بودیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، سرهنگ دکتر سعید رحیمی با اشاره به کاهش ۴۳ درصدی حوادث رانندگی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ در کلانشهر اهواز ادامه داد: پلیس راهور  اهواز در سال ۱۴۰۰ رتبه اول کشور را در خصوص کاهش کشته در حوادث رانندگی به خود اختصاص داد.

وی به اجرای طرح مدیریت هوشمند ترافیک در کلانشهر اهواز اشاره کرد و گفت: امسال نیز تیم های کنترل محسوس و نامحسوس نظارت پلیس در شهر اهواز مستقر هستند تا ترافیک را کنترل کنند.

سرهنگ رحیمی با اشاره به شاخص ایمن سازی ، آرام سازی و احصاء نقاط حادثه خیز سطح شهر اهواز گفت : بیش از ۱۰۰ نقطه حادثه خیز در سطح شهر اهواز ایمن سازی شده است.

رییس پلیس راهور اهواز با تشریح فعالیت های فرهنگی پلیس راهور در شهر اهواز اظهار داشت: ساماندهی مرکز شهر و ایجاد محدودیت های ترافیکی درهسته مرکزی شهر اهواز ، راه اندازی خودروهای ثبت تخلف مکانیزه ، هم افزایی با شهرداری اهواز ، افزایش سطح سرویس ،تعریض و افزایش سطح دسترسی ها از جمله اقداماتی است که در حوزه ترافیک شهری اهواز انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به توقیف تعداد قابل توجهی از خودروهای هنجارشکن در شهر اهواز  اظهار داشت: پلیس با خودروهای هنجارشکن ، دور دور شبانه و خودروهای با پلاک مخدوش برخورد کرده و خودروی متخلف را توقیف می کند.

رییس پلیس راهور اهواز گفت:در این طرح ضمن توقیف خودروهای متخلف، رانندگان این خودروها تنها پس از طی مراحل قانونی می توانند نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گشت های پلیس راهوار از ساعت ۲۳ تا پنج بامداد در کلانشهر اهواز حضور دارند ادامه داد: با خودروهایی که با حرکات نامتعارف آسایش مردم را سلب کنند برخورد شده و خودروی متخلف به پارکینگ منتقل می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.