تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5
نایب رییس شورای شهر اهواز تاکید کرد؛

حمایت سازمان‌های مردم نهاد از شهرداری برای آموزش شهروندی

  • کد خبر : 6998
  • 09 دی 1400 - 0:58
حمایت سازمان‌های مردم نهاد از شهرداری برای آموزش شهروندی
امید جنوب- نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در زمینه حفاظت از امکانات شهری و آموزش شهروندی به شهرداری کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، حجت‌اله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار کرد: بخش مهمی از مراقبت و محافظت از اموال عمومی شهر همکاری مردم را می‌طلبد زیرا وسایلی که در پارک‌ها و سایر مکان‌ها مورد استفاده مردم است، جزو اموال عمومی شهر تلقی می‌شود و متعلق به مردم است.

وی با بیان اینکه وقتی این اموال به سرقت می‌رود جایگزین کردن آنها بسیار سخت بوده و ممکن است ماه‌ها به طول بیانجامد، افزود: مردم باید بدانند اموالی که به سرقت می‌رود از جمله وسایل بازی، کابل‌های روشنایی، سطل‌های زباله و سایر تجهیزات مبلمان شهری، متعلق به خودشان بوده و خسارت به یک شخص و یک سازمان وارد نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: خواسته ما همکاری و همراهی نیروی انتظامی است. از طرف دیگر مشارکت فعال مردم و به ویژه سازمان‌های مردم نهاد را نیاز داریم تا به شهروندان آموزش‌های لازم را بدهند و با کمک خود مردم از اموال و بناهای موجود در شهر، نگهداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: برخوردهای فرهنگی با استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد می‌تواند نه تنها در حفاظت از اموال بلکه در پاکیزگی فضای شهری و استفاده صحیح از امکانات شهری به شهرداری کمک کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.