تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4
یک کارشناس:

حمایت از صنعت ورزش باعث اشتغال جوانان ورزشکار می‌شود

  • کد خبر : 3570
  • 04 مهر 1400 - 10:29
حمایت از صنعت ورزش باعث اشتغال جوانان ورزشکار می‌شود
امید جنوب - یک کارشناس ورزشی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدکنندگان محصولات ورزشی ایرانی، گفت: حمایت از صنعت ورزش می تواند باعث اشتغال جوانان ورزشکار و قهرمانان شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، کمال سعدی‌آل‌کثیر در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حمایت از تولیدکنندگان محصولات ورزشی ایرانی، اظهارکرد: وقتی رهبر معظم انقلاب به حمایت از تولیدکنندگان محصولات ورزشی ایرانی اشاره می کنند و تاکید بر حمایت از آن ها دارد، نشان از درایت ایشان است که به حلقه مفقوده ای به نام صنعت ورزش می پردازد. همان صنعتی که در تمام هشت سال دولت قبل هیچ برنامه ای برای آن نبود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اشاره ای کلیدی، راهبردی و استراتژیک در زمینه حمایت از صنعت ورزش داشتند که باید توجه کرد با فعال شدن هدفمند و با برنامه های راهبردی این صنعت، می تواند باعث اشتغال جوانان ورزشکار و قهرمانان شود.

این کارشناس ورزشی بیان کرد: البته باید با یک برنامه مدون و منسجم در این راستا حرکت کنیم تا هم صنعت ورزش در تمام زوایا فعال شود و هم بتوانیم از خود قهرمان و مدال آوران همان رشته ورزشی در جهت تولید وسایل وارداتی همان رشته ها استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: بهترین کارشناسان فنی در خصوص این که کدام وسایل ورزشی خوب هستند یا باید چه کیفیتی داشته باشند، خود قهرمانان ورزشی همان رشته ها هستند و با فعال شدن صنعت ورزش با یک برنامه هدفمند، می توان هم از پتانسیل همه ورزشکاران قهرمان در این زمینه بهره برد و هم تولید داخلی رونق بگیرد و واردات انجام نشود. ضمن این که مشکل اشتغال ورزشکاران و قهرمانان مدال آور را حل کرد.

سعدی آل کثیر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، بسیار موشکافانه به موضوع صنعت ورزش پرداختند ولی مسئولان ارشد تاکنون برنامه ای در این خصوص نداده اند چون از ایده و خلاقیت جوانان در این زمینه استفاده نمی کنند. امیدوارم مسئولان ارشد وزارت ورزش به جوانان صاحب ایده اجازه فعالیت دهند و از آن ها در این زمینه استفاده کنند تا بتوانیم با یک برنامه منسجم باعث برون رفت از مشکلات شویم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.