تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

حماسه ۹ دی شاخصی دیگر از سربلندی ملت ایران در نظام اسلامی است

  • کد خبر : 6977
  • 08 دی 1400 - 10:31
حماسه ۹ دی شاخصی دیگر از سربلندی ملت ایران در نظام اسلامی است
امید جنوب - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با گرامیداشت سالروز ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی، یکی دیگر از نشانه های سربلندی ملت ایران در نظام اسلامی است.

به گزارش امید جنوب ، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد شامگاه سه شنبه در شصت و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با اشاره به سالروز رویدادهای بزرگی از جمله حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس، ابومریم تقوی (شیهد مدافع حرم) و سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی با تاکید بر اینکه برگزاری آیین‌های مربوط به این ایام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: حماسه ۹ دی یکی از محوری ترین رویدادهای این ایام است که برگزاری آن مطالبه مردمی و همچنین فرصتی برای نمایش اتحاد و همدلی ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در غدیر و عاشورا دارد گفت: باید توجه داشت که غدیر به معنی انتخاب کشتی است که سکاندار آن بر عهده ولایت است؛ لذا هرکه در این کشتی داخل شود، از ظلمت به سمت نور هدایت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد اضافه‌کرد: این درحالی است که در نقطه مقابل، کسانی هستند که کشتی اشتباهی را انتخاب کرده و خود را به کام دوزخ کشانده‌اند.

وی بیان‌داشت: در جریان فتنه ۸۸، عده ای در انتخاب کشتی خود اشتباه کردند اما این ملت ایران بود که با انتخاب صحیح خود در روز ۹ دی، حماسه ای تاریخی و ماندگار خلق کرد.

امام جمعه اهواز با اعلام اینکه آیین گرامی داشت ۹ دی ، روز بصیرت صبح پنجشنبه در مصلای اهواز برگزاری می شود گفت: ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمان، شهید تقوی و سالگرد آیت الله مصباح یزدی روز جمعه در استان خوزستان برگزار می شود.

در شصت و چهامین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان، پوسترهای دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) و کنگره ملی شعر سردار دلها با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان رونمایی شد.

حماسه ۹ دی شاخصی دیگر از سربلندی ملت ایران در نظام اسلامی است

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.