تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

حضور فعال گروه مطالعات و پژوهش شهرداری اهواز در نمایشگاه هفته پژوهش

  • کد خبر : 6945
  • 07 دی 1400 - 22:20
حضور فعال گروه مطالعات و پژوهش شهرداری اهواز در نمایشگاه هفته پژوهش
امید جنوب- غرفه گروه مطالعات و پژوهش شهرداری اهواز، با حضوری فعال در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری سال ۱۴۰۰، همزمان با این‌نمایشگاه امروز سه شنبه هفتم دی ماه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش امید جنوب، غرفه گروه مطالعات و پژوهش شهرداری اهواز، با حضوری فعال در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری سال ۱۴۰۰، همزمان با این‌نمایشگاه امروز سه شنبه هفتم دی ماه کار خود را آغاز کرد.

خانم فرجی، رئیس گروه مطالعات و پژوهش معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز با اعلام‌این خبر افزود: این، نخستین بار است که شهرداری اهواز با حدود ۲۰ پروژه پژوهشی تقاضامحور ( طی سه سال) در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خوزستان حضور دارد.

وی همچنین با تشکر از رویکرد مدیریت کلان فعلی، افزود: امسال علاوه بر تلاش در زمینه انتقال پژوهشهای انجام شده به بدنه سازمانی، انجام‌پژوهشهای دارای کاربست، همکاری با دانشگاهها در قالب تفاهم نامه های همکاری، حمایت از پایان‌نامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی، برگزاری نشستها و کارگاههای پژوهشی، جلسات هم‌اندیشی با اساتید در قالب کارگروههای پژوهشی و غیره، در کنار تیم تدوین برنامه اهواز ۱۴۰۵ نیز هستیم و در حال توزیع فرمهای نظرسنجی از شهروندان برای برنامه اهواز ۱۴۰۵ می باشیم.

گفتنی است این‌نمایشگاه تا نهم دی ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.