تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6

حضور فعال «ایمن ترابر» نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل

  • کد خبر : 6608
  • 29 آذر 1400 - 9:54
حضور فعال «ایمن ترابر» نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل
امید جنوب - در این نمایشگاه شرکت حمل و نقل «ایمن ترابر» وابسته به شرکت توسعه نیشکر به منظور ارائه آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری های صنعت حمل و نقل و ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی هر چه بیشتر، حضوری فعال دارد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار توسعه زیرساخت، نوسازی ناوگان، حمل و نقل کارآمد، امروز یک‌شنبه (۲۸ آذرماه)، همزمان با بزرگداشت هفته حمل و نقل، با حضور وزیر راه و شهرسازی در مصلی تهران افتتاح شد.
به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نمایشگاه شرکت حمل و نقل «ایمن ترابر» وابسته به شرکت توسعه نیشکر به منظور ارائه آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری های صنعت حمل و نقل و ایجاد فرصت و فضای مناسب جهت معرفی هر چه بیشتر، حضوری فعال دارد.
در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ایمن ترابر توسعه نیشکر و تعدادی دیگر از مدیران صنعت توسعه نیشکر حضور پیدا کردند.
این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل و صنایع وابسته است و شرکت ایمن ترابر در راستای ارتباط بیشتر با صنعت، کسب سهم بازار بیشتر، معرفی محصولات جدید و توسعه فضای رقابتی در این نمایشگاه حضور یافته است.
بررسی کیفیت محصولات حوزه حمل و نقل، معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌ها، معرفی محصولات روز دنیا، شناخت نیازها، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی پتانسیل‌ها برای بهبود فضای کسب و کار و آشنایی با کارآفرینی و فرصت‌های شغلی در این حوزه از اهداف برگزار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل در سال ۱۴۰۰ است.
در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰۰ شرکت دولتی و خصوصی و با حضور ۹۰ درصدی شرکت‌های بخش خصوصی و ۴۰ شرکت استارتاپی و ۲۰ شرکت دانش‌بنیان حضور دارند.
نمایشگاه امسال به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و نمایندگانی از کشورهای ژاپن، چین، فرانسه، روسیه و سوئد در این نمایشگاه حاضر هستند. این نمایشگاه در در مصلی تهران از ۲۸ آذر ماه تا ۳۰ آذر ماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.