تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

حسینی: می‌توان روزهای بهتری را برای ورزش خوزستان پیش‌بینی کرد

  • کد خبر : 8323
  • 16 بهمن 1400 - 11:18
حسینی: می‌توان روزهای بهتری را برای ورزش خوزستان پیش‌بینی کرد
امید جنوب- عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: با حضور مدیریت جدید در راس ورزش خوزستان می‌توانیم روزهای بهتری را برای ورزش خوزستان پیش‌بینی کنیم.

سید کریم حسینی، در گفت‌وگو با خبرنگاران ، در خصوص آخرین وضعیت ورزش خوزستان، اظهارکرد: با توجه به کمبود امکانات و اعتبارات وضعیت خوبی را در ورزش استان نداشتیم اما با توجه به تحرک و تحول جدیدی که در ورزش خوزستان آغاز شده است، فعلا در ابتدای راه هستیم اما با حضور مدیریت جدید در راس ورزش خوزستان که او از بدنه ورزش است و در گذشته ورزشکار بنامی بوده است، می‌توانیم روزهای بهتری را برای ورزش خوزستان پیش‌بینی کنیم که امیدوارم با کمک هیات‌های ورزشی شاهد رونق بیش از پیش در رشته‌های مختلف باشیم. خوزستان همان‌طور که در دوره‌های گذشته ثابت کرده که در اغلب رشته‌ها می‌تواند حرف اول را بزند، امیدوارم در ادامه نیز با همت مدیریت جدید ورزش خوزستان بتوانیم مانند گذشته کار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی خوزستان در ادامه نیز در خصوص برگزاری سومین دوره جام ستارگان فوتوالی در اهواز، گفت: این مسابقات مفرح و پرطرفدار را در اهواز میزبانی کردیم. رشته‌ فوتوالی در سال‌های اخیر به جمع رشته‌های فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی اضافه شده است که با توجه به این‌که خوزستان ورزشکاران خوبی در این رشته دارد و بستر خوبی برگزاری مسابقات فوتوالی در دل خود دارد، تصمیم بر این شد که این مسابقات را در اهواز با حضور استان‌های مختلف برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم تا در فضایی که کرونا بر سلامتی مردم تاثیر گذاشته است، بتوانیم یک فضای ورزشی خوب را در رشته فوتوالی ایجاد کنیم. رشته‌ای که می‌تواند جوانان و نوجوانان خوبی را پرورش دهد و خوزستان هم می‌تواند قطب رشته فوتوالی باشد. ما به دنبال این هستیم به همراه فدراسیون لیگ فوتوالی را نیز داشته باشیم تا در کنار سایر رشته‌ها این رشته را گسترش دهیم.

حسینی گفت: فدراسیون و هیات‌های استانی رشته‌های متنوع و زیادی را در دل خود جای داده‌اند و در استان خوزستان نیز با توجه به تنوع قومیت‌ها در حال حاضر بیش از ۲۰ رشته بازی‌های بومی و محلی را در استان داریم و این نیز علاوه بر رشته‌هایی مثل فوتوالی است.

وی با بیان این‌که تمرکز و محوریت اصلی ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی خوزستان روی رشته‌های مختلف بومی محلی است، عنوان کرد: در نظر داریم تجهیزات مورد نیاز برای ورزش‌های بومی محلی را فراهم کنیم تا رونق بیشتری به این رشته‌ها بدهیم. ضمن این‌که با توجه به همه‌گیری کرونا، تلاش ما در این مدت این بوده است بیشتر به رشته‌هایی بپردازیم که در فضای باز قابل انجام هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.