تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
36
معاون استاندار خواستار شد

حساسیت در حوزه سلامت خوزستان افزایش یابد / آب سالم به مردم بدهید

  • کد خبر : 3226
  • 29 شهریور 1400 - 12:31
حساسیت در حوزه سلامت خوزستان افزایش یابد / آب سالم به مردم بدهید
امید جنوب - معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به وضعیت آب و فاضلاب در برخی شهرستان‌ها، گفت: باید آب سالم به مردم تحویل داده شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، رضا نجاتی در جلسه کمیته آب و فاضلاب و التور که امروز (۲۹ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: باید آب سالم به مردم تحویل داده شود؛ زمانی که در شبکه آبرسانی خرابی یا آلودگی رخ می‌دهد، باید سریعا این مشکلات رفع شوند.

وی با اشاره به سر ریز فاضلاب در برخی نقاط، افزود: یکی از معضلات، سر ریز فاضلاب است که برای مردم مشکلات بهداشتی ایجاد می‌کند. در این شرایط شیوع کرونا، نباید با موضوع غیر بهداشتی دیگری که می‌تواند میزان کار در حوزه بهداشت را چند برابر کند، مواجه شویم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به طولانی شدن روند نامه‌نگاری سازمان‌ها برای حل معضلات، گفت: انتظار می‌رود حساسیت‌ها در خصوص موضوعات مرتبط با سلامت مردم افزایش یابد.

وی بیان کرد: برای رفع گرفتگی فاضلاب در برخی مناطق تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب، باید لایروبی انجام شود.

نجاتی با تاکید بر لزوم کلر زنی مطلوب آب، گفت: التور همیشه باید جدی گرفته شود و در این شرایط نباید این مساله هم در کنار کرونا قرار بگیرد.

وی با اشاره به ارائه گزارش‌هایی از وضعیت آب و فاضلاب در ماهشهر، بیان کرد: طبق گزارش‌های ارائه‌شده در این جلسه، انگار شرکت آب و فاضلاب در ماهشهر وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.