تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4
شهردار اهواز:

حداقل افزایش حقوق ۴۰ درصد خواهد بود

  • کد خبر : 10487
  • 07 اردیبهشت 1401 - 10:41
حداقل افزایش حقوق ۴۰ درصد خواهد بود
امید جنوب - شهردار اهواز با تکذیب شایعه کاهش حقوق کارمندان، گفت: حداقل افزایش حقوق کارمندان و کارگران شهرداری در سال جاری ۴۰ درصد خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا، رضا امینی اظهار کرد: اخیراً شایعه‌هایی در خصوص اینکه حقوق کارکنان شهرداری در سال جاری کاهش خواهد یافت منتشر شده است، این مسئله حقیقت نداشته و به شدت تکذیب می‌شود.

وی افزود: افرادی که این شایعه‌ها را منتشر می‌کنند آرامش و آسایش همکاران خود را به بازی می‌گیرند، این اتفاقات ممکن است از داخل و یا بیرون شهرداری باشد که کارمندان شهرداری و خانواده‌هایشان را دچار اضطراب و استرس می‌کند.

شهردار اهواز با اشاره به اینکه این شایعه پراکنی‌ها حق‌الناس خواهد بود، ادامه داد: تاکنون هیچ گونه بخشنامه‌ای مبنی بر کاهش حقوق دریافت نشده و اعلام نخواهد شد، بلکه هر سال بر اساس مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی مبالغی به احکام حقوقی کارکنان و کارگران اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: افزایش حقوق‌ها نیز امسال مانند سال‌های گذشته و با افزایش بیشتری انجام می‌شود به طوری که حداقل افزایش حقوق کارمندان شهرداری ۴۰ درصد خواهد بود.

امینی تاکید کرد: در سطوح مدیریتی ارشد از مدیران کل و بالاتر ممکن است این میزان افزایش کمتر باشد، اما در سطوح کارمندی و کارگری نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ریشه و دلیل این شایعه پراکنی‌ها این است که در پرداخت حقوق و مزایا عناوین به ظاهر بزرگی بود، اما در عمل تنها به افرادی پرداخت می‌شد که به آنها تعلق نمی‌گرفت، با وجود اینکه همچنان این پرداختی‌ها وجود دارد، اما عنوان آن و دوره پرداخت آن متفاوت است.

شهردار اهواز با تکذیب شایعه کاهش حقوق، گفت: قطعاً با افرادی که این شایعه را منتشر و آرامش همکاران مدیریت شهری را خدشه دار کرده‌اند، هشدار داده خواهد شد و در صورت تکرار برخورد قانونی می‌شود، چرا که اجازه نخواهیم داد آرامش کارکنان شهرداری مخدوش شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.