تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
10

جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در اهواز

  • کد خبر : 9194
  • 17 اسفند 1400 - 12:34
جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در اهواز
امید جنوب، سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز گفت: با اجرای یک طرح ۱۰ روزه، نخاله‌های ساختمانی شهر اهواز جمع‌آوری شد.

اسماعیل آخوندشوشتری اظهار کرد: با توجه به این‌که تقویت و توسعه بخش اجرایی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز باعث افزایش ظرفیت خدمات‌رسانی و توسعه رفاه عمومی شهروندان می‌شود، بنا داریم گام‌های مؤثری در این راستا برداریم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که وضعیت گذشته سازمان خدمات موتوری شهرداری با احیای ماشین‌آلات بدون استفاده، بهبود یابد که تحقق این امر نیازمند زمان، هزینه و مساعدت شهرداری اهواز است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز تصریح کرد: اصلاح و بازسازی ماشین‌آلات، تعمیرات اساسی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اقدام مهم سازمان است که در حال حاضر با توجه به بازدید شهردار اهواز از این سازمان، عملیات‌های لازم بر اساس برنامه‌ریزی‌، انجام شده است.

وی با اشاره به طرح ۱۰ روزه پاکسازی معابر و نظافت شهری، تصریح کرد: در این طرح توانستیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و به‌کارگیری ۱۵ دستگاه کمپرسی ساختمانی، تمام نخاله‌های ساختمانی رها شده در سطح شهر را جمع‌آوری کنیم.

آخوندشوشتری از طلب قابل توجه سازمان خدمات موتوری از دیگر مناطق خبر داد و گفت: سازمان خدمات موتوری از مناطق شهرداری اهواز حدود ۱۰۰ میلیارد ریال طلب دارد که حاصل خدمات و فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های عمرانی و خدمات شهری طی سال‌های گذشته است.

وی با بیان این‌که سازمان خدمات موتوری در حال حاضر پشتیبانی ماشین‌آلات در حوزه خدمات شهری منطقه شش شهرداری اهواز را بر عهده دارد گفت: با اجرای طرح ۱۰ روزه جمع‌آوری پسماند ساختمانی در محله زردشت، بیش از ۳۰۰ سرویس پسماند ساختمانی رها شده در زیرگذر جانباز پاکسازی شد و به محل‌های مجاز انتقال یافت، البته این اقدام در سایر محلات شهر نیز انجام شد.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از ظرفیت و دارایی فعلی این سازمان به نفع مردم و رفاه هر چه بیشتر آنها استفاده شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.