تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4

جابجائی و تعدیل بار ۲۹دستگاه ترانس برق در مرکز شهر اهواز

  • کد خبر : 7436
  • 18 دی 1400 - 10:26
جابجائی و تعدیل بار ۲۹دستگاه ترانس برق در مرکز شهر اهواز
امید جنوب - مدیراموربرق منطقه سه اهوازگفت: درراستای ارائه خدمات مطلوب برق به شهروندان و افزایش پایداری شبکه، تعداد۲۹ دستگاه ترانسفورماتور برق در بافت مرکزی شهر اهواز جابجا و تعدیل بار شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرامور برق منطقه سه این شرکت گفت: درراستای ارائه خدمات مطلوب برق به شهروندان و افزایش پایداری و تاب آوری شبکه، تعداد۲۹دستگاه ترانسفورماتور برق پربار و کم بار در بافت مرکزی شهر اهواز شناسایی و تعدیل بار شدند.

سعید احترامی افزود: شرایط آب و هوایی در طول تابستان اثرات نامطلوبی روی شبکه به ویژه ترانسها می گذارد که با توجه محدودیتهای ناشی از گرمای هوا در نیمه دوم سال اورهال و به روزرسانی شبکه انجام می شود.
وی افزود: بهره برداری نامناسب و اضافه بار به ویژه در ساعات پیک (اوج مصرف) یکی ازعوامل مهم تاثیرگذار در آسیب به ترانسفورماتورها است که برای حفظ و نگهداری این تجهیزات و جلوگیری از بروز حوادث اتفاقاتی و کاهش خاموشی نسبت به بارگیری و تعدیل بار آن اقدام و همزمان کلیه تجهیزات منصوبه نیزبازبینی و درصورت نیاز رفع نقص می شود.

مدیرامور برق منطقه سه در خصوص محل اجرای طرحها گفت: این جابجائی و تعدیل بار در مهدیس نورد لوله، اراضی پاداد، پل هاشمی نبش غنچه، فاز ۲ پاداد خ ۹ ، مهدیس نورد لوله ترانس، جابجایی ترانس خیابان نظری پور بین طبیب و دهبان، ترانس بنکدارا، خ خاقانی به آدرس خ زند نبش غلامپور، سعادت بین وصال و کیوان ترانس، فاز ۲ بلوار سعادت بین وصال و کیوان، پاداد نبش خ یابان لادن ، بیست متری مهدیس نورد لوله، جابجایی ترانس مهدیس منازل نورد لوله خ ۱۸متری،  خ کارون روبروی دانشکده شهدا، جابجایی ترانس مهدیس شهدای انتظامی، خ وکیلی بین منصوری و کمپانیو… انجام شد.

احترامی صرفه اقتصادی ناشی از این تعدیل بار با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت را ۲۹میلیارد ریال برآورد کرد

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.