تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
دبیرکل اتاق بازرگانی اهواز:

ثبت نام صادرکنندگان برگزیده سال۱۴۰۰تمدید شد

  • کد خبر : 4400
  • 26 مهر 1400 - 9:50
ثبت نام صادرکنندگان برگزیده سال۱۴۰۰تمدید شد
امید جنوب - دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز از تمدید فرآیند ثبت نام صادرگنندگان برگزیده استانی ویژه سال ۱۴۰۰ تا ۱۰ آبان ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، محمد نجفیان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: بنگاه‌های صادراتی در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات، بازرگانی عمومی، گردشگری، فنی و مهندسی بعد از مطالعه شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال می‌توانند به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تمامی صادرکنندگان متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب صادرکننده برگزیده استانی سال ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه https://tpo.ir/proexp۱۴۰۰ از امروز دوشنبه ۲۶ مهرماه تا پایان روز دوشنبه ۱۰ آبان فرصت دارند ثبت نام الکترونیکی خود را در این رویداد مهم اقتصادی انجام  دهند.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به اینکه بررسی مدارک مربوط به متقاضیان انتخاب صادرکننده برگزیده توسط اتاق‌های بازرگانی و تعاون، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و گمرک انجام می‌شود افزود: روند تحویل اسناد و مدارک به دبیرخانه استانی صادرگنندگان برگزیده استان مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از ابتدای مهرماه آغاز شده است.

نجفیان با تاکید بر اینکه فرآیند انتخاب صادرکننده برگزیده با هدف یکسان سازی و به صورت عملیاتی توسط سازمان های صمت استانهای سراسر کشور اجرا خواهد شد افزود:  سازمان توسعه تجارت ایران طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات غیر نفتی، در صدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده برگزیده استانی در سال ۱۴۰۰ طی بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات است.

میزان صادرات، حفظ و توسعه بازارهای هدف، مهارت‌های فنی و تخصصی در امر صادرات، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و هیات‌های تجاری و عضویت در تشکل‌های صادراتی، از جمله شاخص‌های عمومی برای انتخاب صادرکننده برگزیده استانی است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.