تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5

ثبت نام دوره ششم طرح شهید احمدی‌روشن تمدید شد

  • کد خبر : 6040
  • 19 آذر 1400 - 21:54
ثبت نام دوره ششم طرح شهید احمدی‌روشن تمدید شد
امید جنوب-رییس بنیاد نخبگان استان خوزستان،دکتر علی حسین صابری از تمدید فراخوان ثبت نام طرح شهید احمدی روشن به مدت چهار روز از تاریخ ۱۸ آذر لغایت ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان خوزستان ،دکتر علی حسین صابری گفت:ثبت نام دوره ششم طرح شهید احمدی‌روشن در فراخوان دوم این دوره به مدت چهار روز از امروز، ۱۸ آذرماه آغاز شد. فراخوان اول ثبت نام نیز در نیمه دوم مهرماه اعلام شد که در آن بیش از ده هزار متقاضی در سامانه طرح ثبت نام کردند.

دکتر صابری افزود: فراخوان دوم، علاوه بر طرح‌های جدید، تعدادی از طرح‌های فراخوان اول را که نیازمند تکمیل ظرفیت بودند شامل می‌شود.

صابری افزود:دانشجویان در مقطع کارشناسی با معدل بالای ۱۷ و در مقاطع تحصیلات‌تکمیلی با معدل بالای ۱۸ (با در نظر گرفتن ضریب رشته و دانشگاه) و دانشجویان برگزیده آیین‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی جاری می‌توانند برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کنند.

دکتر صابری در خصوص اهمیت این طرح گفت: فعالیت زیر نظر اساتید خبره و باتجربه، تشکیل تیم‌هایی منسجم از افراد مستعد، استفاده از دانش در حل مسائل جامعه، دریافت کمک هزینه، دریافت امتیاز در فعالیت‌های نخبگانی از مهمترین اهداف و مزایای این برنامه است و دانشجویان علاقه‎مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به صفحه ثبت‌نام، به آدرس ahmadiroshan.bmn.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.