تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4
عضو شورای شهر اهواز:

تکلیف روشنایی شهر هرچه سریع‌تر مشخص شود

  • کد خبر : 10726
  • 12 اردیبهشت 1401 - 19:51
تکلیف روشنایی شهر هرچه سریع‌تر مشخص شود
امید جنوب- عضو شورای اسلامی شهر اهواز با ابراز گلایه از سازمان آب و برق اهواز، گفت: روشنایی شهر در شب هر چه سریع‌تر به شهر بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا، حمید دغاغله اظهار کرد: این حق شهروندان است که جلوه زیبایی از شهر به ویژه در ایام عید نوروز که از آن گذشتیم و عید فطر مشاهده کنند، داشتن روشنایی شهر در شب کم‌ترین مطالبه شهروندان از مدیریت شهری است و سازمان آب و برق باید به این امر توجه کند.

وی افزود: مسائل مربوط به برق شهر و روشنایی در شب بر عهده سازمان آب و برق اهواز است، هیچ کم کاری در این زمینه با توجه به فرا رسیدن عید فطر که برای شهروندان اهوازی اهمیت ویژه‌ای دارد، قابل قبول نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: روشنایی شهر در شب عید فطر مطالبه مهم مردمی است که انتظار می‌رود سازمان توزیع برق هر چه سریع‌تر به این مطالبه مردمی توجه و همین امروز اقدام به رفع چالش‌های روشنایی در شهر کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری، زیباسازی شهر است، ادامه داد: سازمان توزیع برق علاوه بر خاموش نگه داشتن شهر، بخشی از پروژه‌های شهرداری از جمله، پروژه ۴۴ متری حدفاصل بلوار قدس و بلوار امام رضا (ع) را به گروگان گرفته است و پلیس راهور تا زمان تأمین روشنایی این دو پروژه توسط سازمان برق، اجازه بهره‌برداری را نخواهد داد.

دغاغله اضافه کرد: سازمان برق می‌تواند بسیاری از شبکه‌های کابلی انتقال برق خود را به صورت زیرزمینی انجام دهد، این در حالی است که به جای تأمین رفاه شهروندان در بسیاری از موارد با نصب تیر چراغ برق در پیاده‌روها تردد شهروندان را مختل کرده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.