تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6

تکریم و معارفه مدیران عامل نفت و گاز اروندان با حضور مدیرعامل شرکت نفت

  • کد خبر : 3952
  • 17 مهر 1400 - 11:46
تکریم و معارفه مدیران عامل نفت و گاز اروندان با حضور مدیرعامل شرکت نفت
امید جنوب - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران چشم‌انداز تولید نفت در شرکت نفت و گاز اروندان را یک میلیون بشکه در روز عنوان کرد و گفت: آباد کردن و توسعه صنعت نفت بدون توسعه مناطق نفت‌خیز معنایی ندارد.

محسن خجسته‌مهر (جمعه، ۱۶ مهرماه) در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و سرپرست جدید شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: خرمشهر، شهر بزرگی است و جمله حضرت امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از این شرکت، وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و… خرمشهرهای دیگری را نیز آزاد کنیم، افزود: مردم این شهر حق بزرگی بر گردن ما دارند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه امروز ممکن است دشمن به طور فیزیکی در کنار ما در حال جنگ نباشد، اما خاکریزی به نام میدان‌های نفت و گاز را داریم، تصریح کرد: چشم‌انداز تولید نفت در اروندان یک میلیون بشکه در روز است. باید آمایش سرزمینی مناسبی در این منطقه ایجاد کنیم. باید مسئولیت اجتماعی صنعت نفت به خوبی در این منطقه انجام شود تا خدمتگزاران صدیقی برای مردم خرمشهر باشیم.

خجسته‌مهر با بیان اینکه موضوع آمایش سرزمینی در اروندان باید بازتعریف شود تا شاهد توسعه متوازن در منطقه باشیم، عنوان کرد: در این منطقه هم باید نفت تولید شود و هم خدمتگزار واقعی مردم باشیم، زیرا توسعه صنعت نفت بدون آبادانی منطقه معنایی ندارد.

وی گفت: میدان‌های غرب کارون جذابیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارند، اما این میدان‌ها از یکپارچگی برخوردار نیستند که باید طرح یکپارچه برای توسعه مناطق غرب کارون در نظر بگیریم که این موضوع هزینه‌ها را نیز کاهش خواهد داد. در تکمیل میدان نفتی آزادگان جنوبی هفت سال تاخیر داریم. ۶ میلیارد دلار عدم النفع این میدان است چه کسی واقعا باید پاسخگوی این خسارت باشد؟

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه در خصوص فاز دوم میدان نفتی یادآوران مذاکراتی را با چینی‌ها آغاز کرده‌ایم و برای فاز دوم میدان نفتی آزادگان شمالی نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت، افزود: در خصوص توسعه میدان مشترک سهراب و نگهداشت و تولید در دارخوین نیز برنامه‌هایی داریم. همچنین امیدوارم با کمک یکایک کارکنان اروندان جشن تولید روزانه یک میلیون بشکه‌ای نفت در منطقه برگزار شود.

خجسته‌مهر ادامه داد: هم‌افزایی بین شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضروری است. همچنین باید ظرفیت‌های جدیدی در شرکت نفت و گاز اروندان ایجاد و نیروی انسانی لازم برای ایجاد راهبری در این شرکت به‌کار گرفته شود.

وی از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل پیشین شرکت نفت و گاز اروندان تشکر و قدردانی کرد و برای سرپرست جدید این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

اولویت‌ نفت و گاز اروندان

جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل پیشین شرکت نفت و گاز اروندان نیز در این آیین گفت: موضوع حمایت و حفظ نیروهای متخصص این شرکت از اولویت‌های مدیرعامل جدید باشد.

بالاترین اهمیت را نیروی انسانی دارد

عبداله عذاری اهوازی، سرپرست جدید شرکت نفت و گاز اروندان نیز در این آیین عنوان کرد: نیروی انسانی برای من بالاترین درجه و اهمیت را دارد. مبنای عمل بنده نیز در این خصوص شایسته‌سالاری است.

وی افزود: مواردی همچون آموزش نیروی انسانی، توسعه و تثبیت تولید، رعایت نکات زیست محیطی و ایمنی، حمایت از ساخت داخل، پرهیز از قومیت‌گرایی و صداقت در کار برای من بسیار با اهمیت است و آن را دنبال می‌کنم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.