تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

تکریم وتجلیل از مادران و همسران شهدا بر ما فرض است

  • کد خبر : 7888
  • 28 دی 1400 - 10:32
تکریم وتجلیل از مادران و همسران شهدا بر ما فرض است
امید جنوب - پیام مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در خصوص سالروز شهادت حضرت ام البنین (س)و روز تکریم مادران و همسران شهید

به گزارش امید جنوب ، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان دکتر علی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان طی پیامی به شرح ذیل بیست و ششم دی ماه سالروز وفات حضرت ام البنین (س)و روز تکریم مادران و همسران شهید را تسلیت گفت. 
چه زیبا و به جا است  که سالروز وفات حضرت ام البنین بانویی که چهار فرزند خود را در صحرای کربلا تقدیم اسلام کرد به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا در تقویم نام گرفت .
ام البنین (س)  مادر حضرت اباالفضل (ع ) آن بانوی بزرگی که اگر چه خود در دشت کربلا حضور نداشت، اما شجاعت و رشادت و ایثار و فداکاری فرزندان برومند حضرت ام البنین س  در صحرای کربلا در رکاب امام حسین (ع)  و جنگ و  مقاومت تا تقدیم جانشان و  ریخته شدن خون شان  به غایت کم نظیر و البته بی نظیر است.
البته  مادران و بانوان ایران زمین نیز  در دوران دفاع مقدس و در  کربلای جنوب و غرب ایران، چون ام البنین (س) با تقدیم عزیزان خود، همسران و فرزندان و برادران خود ،  تاریخ را در حمایت از حسین زمان، خمینی بت شکن؛ تکرار کردند و چه زیبا و با شکوه ، نقش آفرین بازسازی این تاریخ پرشکوه شدند.

مادرانی که اگر چه خود در میدان جنگ و خاکریزهای دفاع ازخاک وطن در برابر متجاوزان حضور نداشتند اما جبهه ها پر از جوانان و رزمندگانی بود که در دامن  شیرزنان ومادران ایرانی پرورش یافته بودند و با غریو الله اکبرشان ندای هل من ناصر ینصرنی نائب بر حق امام زمان خود را به خوبی لبیک گفتند .

مادران و رهروان فاطمی که پای در جای پای ام البنین “مادر چهار شهید گذاشتند و چون او فاطمه وار هستی خود را بر سر دفاع از ولایت و اسلام به درگاه خدا تقدیم داشتند.
در  سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و بزرگداشت این بانوی بزرگ ،بر همه ما لازم و  فرض است تا صمیمانه  از  مادران و همسران شهدای عزیز تجلیل و قدردانی نموده و صحت و عزت و عافیت و سعادت را از خداوند قادر متعال برای شان مسئلت نماییم .
 

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.