تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6
سردار سلامی: 

 توسعه زیرساخت یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی ضروری است

  • کد خبر : 9586
  • 07 فروردین 1401 - 13:30
 توسعه زیرساخت یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی ضروری است
امید جنوب _ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت توسعه زیر ساخت یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: زیرساخت و امکانات یادمان های شهدا برای تسهیل زائران و کاروان های راهیان نور باید توسعه یابد.

به گزارش امید جنوب، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی یکشنبه در بازدید از یادمان شهدای شلمچه افزود: گام های بهتری می توان برای بهبود کیفیت و کمیت یادمان های شهدا و حضور راهیان نور برداشت که این موضوع در حال پیگری است. 

وی اظهار داشت: ۲ سال به دلیل کرونا شاهد توقف حرکت کاروان های راهیان نور بودیم و اکنون شاهد حضور گسترده مردم در یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هستیم که بسیار ارزشمند است.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه راهیان نور به درک بالایی از شلمچه و مشهد شهدایی که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند رسیده اند گفت: امروز حضور شهدا در این مناطق احساس می شود.

 سردار سلامی بیان کرد: امروز روح شهید قاسم سلیمانی فراتر از ما در جامعه و در میان ما حرکت می کند زیرا اندیشه ، تفکر و راه وی زنده تر از قبل در دل مردم این سرزمین زنده و پاینده است. 

وی با بیان اینکه این خاک و این سرزمین شهدای بزرگ نیاز دارد تا جاودانگی و قدر واقعی آن دانسته شود افزود: شهیدان نه فقط برای خانواده خود بلکه برای یک ملت افتخار آفریدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهدا به عنوان چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ ها یاد کرد و گفت: مدد و یاری شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه‌های مختلف بوده و است.

سردار سلامی گفت: نظام مقدس اسلامی دستاوردهای مختلفی داشته است که به واسطه شهدا به دست آمده و قابل تعریف و شمارش است.

وی افزود: همه این دستاوردها در عرصه های مختلف در سایه شهدا به دست آمده است و باید بدانیم این دستاوردها حاصل خون ، تلاش و فداکاری شهدا است.

یادمان شلمچه در خرمشهر از مهم‌ ترین و پربازدیدترین یادمان‌ های دفاع مقدس کشور و معروف به کربلای ایران است که هر ساله میزبان خیل عظیم کاروان‌ های راهیان نور از سراسر کشور است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.