تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در دیدار صمیمانه با کارکنان دستگاه حفاری 44 فتح

توجه به سلامت و رضایت شغلی کارکنان مهمترین اولویت کار در صنعت حفاری است

  • کد خبر : 7599
  • 21 دی 1400 - 10:37
توجه به سلامت و رضایت شغلی کارکنان  مهمترین اولویت کار در صنعت حفاری است
امید جنوب - مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: توجه به سلامت و رضایت شغلی کارکنان در مناطق عملیاتی مهمترین اولویت کار در صنعت حفاری است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در بازدید سر زده از دکل حفاری ۴۴ فتح در موقعیت میدان نفتی مارون، در جمع کارکنان این دستگاه ، افزود: همسو با اهتمام ویژه به سلامت همکاران با توجه به ریسک بالای کار و لزوم انجام کار ایمن در چارچوب مقررات و دستورالعمل های HSE، رضایتمندی و تقویت انگیزش این عزیران که در خط مقدم تولید تلاش می کنند مورد تاکید است.

مدیرعامل تصریح کرد: ما همه خدمتگزار هستیم و باید تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم و همکاران می بایست همه پای کار باشند و پیگیری مسائل ، حل مشکلات همکاران و انجام کار مهمترین اولویت شرکت است .
 
مدیرعامل که از سوی مدیران منابع انسانی، روسای برنامه ریزی، حراست، امور اداری کارکنان و مسئول پیگیری دفتر مدیر عامل و مشاور فرهنگی مدیرعامل همراهی می شد در موقعیت دکل حفاری با جمعی از کارکنان چهره به چهره دیدار کرد سپس در ادامه با حضور در اردوگاه دستگاه ۴۴ فتح با کارکنان در پایان نوبت کاری آنان و کارکنان خدمات اردوگاهی در نماز خانه اردوگاه دیدار و با آنان به گفت و گو نشست.

در جریان این بازدید و دیدار صمیمی هر یک از کارکنان به بیان مشکلات و طرح نظرات و پیشنهادات پرداختند که دکتر گلپایگانی ضمن ارائه پاسخ ، خاطرنشان کرد: موارد مطرح شده در چارچوب مقررات و قوانین تا حصول نتیجه پیگیری و به اطلاع همکاران خواهد رسید.

مدیرعامل همچنین از یکی از کارکنان شرکت که در حین کار دچار حادثه شده و دربیمارستان امام خمینی (ره) اهواز بستری است، عیادت کرد.

دکتر گلپایگانی به همراه رئیس خدمات پزشکی شرکت ضمن عیادت از مجتبی مجاوند و آرزوی شفای عاجل برای وی، پی جوی مراحل درمان این همکار شد.

مجاوند از کارکنان اداره کل سیمانکاری مدیریت خدمات فنی حفاری شرکت است که در حین انجام وظیفه مصدوم و تحت درمان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.