تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5

تمرین سطح ۱ آمادگی واکنش در شرایط اضطراری در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

  • کد خبر : 8803
  • 04 اسفند 1400 - 9:10
تمرین سطح ۱ آمادگی واکنش در شرایط اضطراری در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
امید جنوب _ برنامه آموزش و تمرین کارکنان پیمانکاری اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با مشارکت اعضای ساختار کامل شرایط اضطراری و مدیرعامل شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی، تمرین سطح یک مقابله با شرایط اضطراری با حضور مدیرعامل، مدیران، رئیس HSE شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و روسای ادارات نفت و گاز گچساران, روز سه شنبه سوم اسفند با همکاری حراست و بهداشت و درمان صنعت نفت در محوطه اداره مرکزی HSE برگزار گردید.

شهباز صفری رئیس اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، هدف از اجرای این تمرین را بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در شرایط اضطراری جهت اجرای سیستم فرماندهی شرایط اضطراری دانست و بیان نمود: کلیه اعضای ساختار مدیریت شرایط اضطراری و به ویژه آتش نشانان، باید به صورت دوره ای آموزش ببینند و تمرین کنند تا در بروز حوادث با بالا بردن سطح آمادگی ذهنی و جسمی و هماهنگی در حوادث فرضی خود را برای حوادث واقعی آماده کنند.

وی افزود: این تمرین بزرگ اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بهترین و به روزترین تجهیزات موجود مقابله با شرایط اضطراری با سناریو آتش سوزی فرضی در یکی از مخازن نفت و انبار مجاور آن انجام شد تا در زمان اجرای این تمرین، نقاط ضعف عملکرد به منظور مقابله موثر در شرایط اضطراری و احتمالی آتی توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار بگیرد.

صفری ضمن قدردانی از همه مهمانان حاضر در تمرین بزرگ آمادگی در شرایط اضطراری یادآور شد: امروزه، صنعت نفت و گاز نقش کلیدی را در اقتصاد ملی ایفا می‌کند؛ افراد زیادی در این حوزه اشتغال دارند و وظیفه ذاتی ما تلاش در جهت پیشگیری از حوادث در محیط کار و حفظ تجهیزات برای به حد اقل رساندن آسیب ها می باشد.

در پایان برنامه، مهمانان از نمایشگاه تجهیزات مدرن و به روز اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بازدید کردند و توضیحات لازم توسط رئیس اداره HSE برای شناخت بیشتر ارائه گردید.

         

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.