تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

تمام تلاشمان تجهیز آرامستان باغ فردوس است

  • کد خبر : 8672
  • 01 اسفند 1400 - 16:18
تمام تلاشمان تجهیز آرامستان باغ فردوس است
امید جنوب _ مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: ظرفیت آرامستان بهشت آباد اهواز تکمیل است

پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ جمعی از خبرنگاران به سازمان آرامستان شهرداری اهواز رفته و از این سازمان بازدید کردند.

میثم ایل اسکندری سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز در بازدید خبرنگاران از این سازمان اظهار کرد: درحال حاضر چالش پیش روی ما کمبود فضا برای دفن در آرامستان بهشت آباد است زیرا ظرفیت این آرامستان تقریبا تکمیل است.

وی افز‌ود: آرامستان باغ فردوس بعنوان آرامستان اصلی یکی از قبرستان های آینده شهر اهواز بوده که با مساحت ۱۶۰ هکتار در سال ۷۳ بنیان گذاری شده است.

اسکندری عنوان کرد: در قبرستان باغ فردوس تا کنون به صورت رسمی دفن عمومی صورت نگرفته است یعنی به جز متوفیان ابتدای پیک کرونا عمومی نبوده است.

سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز اظهار کرد: در سال آینده به صورت کارشناسی و برنامه ریزی شده با کمک استانداری و شهرداری اهواز پروژه آرامستان باغ فردوس را با جدیت پیگری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با دستور شهردار اهواز بنا شد تا از شهرهای مشهد و اصفهان در خواست کمک کنیم و طبق برنامه و تجربیات آنها کارها را پیش ببریم.

ایل اسکندری با بیان مشکلات فعلی آرامستانها و اقدامات انجام شده برای رفع آنها، بیان کرد: مشکلات ترافیکی، مکان دفن متوفیان از مشکلات فعلی است و قول این را می دهیم در آینده رفع خواهند شد.

سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز ادامه داد: تاقبل از فرا رسیدن نوروز با کمک دیگر ارگان ها از جمله راهنمایی و رانندگی، حمل و نقل، ترافیک در بحث بهسازی اقدامات لازم انجام خواهند شد.

وی افزود: اصلاح هندسی ورودی آرامستانها، رنگ آمیزی جداول، نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی تا قبل از نوروز عملیاتی می شود و بنا است روز های پنجشنبه و جمعه کارشناس راهنمایی رانندگی مستقر و ساماندهی خودروها انجام بدهند.

ایل اسکندری تصریح کرد: افزایش تعداد مخازن زباله، بهسازی سرویس های بهداشتی، راه اندازی کارگاه بلوک زنی و سفارش گل و درختچه در بهشت آباد و قبرستان قدیم از اقداماتی است که در پایان سال در حال انجام آنها هستیم.

سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تلاش و تمرکز ما تجهیز باغ فردوس است، گفت: تامین روشنایی، اصلاح هندسی پل ورودی، تجهیز قطعات، احداث ساختمان اداری و پارکینگ، گسترش آرامگاههای خانوادگی، توسعه آب شرب با مخازن بتنی، روکش آسفالت ورودی و خیابان فرعی، همچنین طبق دستور شهردار استقرار چهار ون برقی چهارده نفر در سال جدید از برنامه های پیش رو در جهت تکمیل باغ فردوس است.

وی در پایان گفت: هیچ آینده ای برای بهشت آباد نمی بینیم چون دیگر ظرفیت کافی ندارد. همچنیننصب دوربین مدار بسته ویژه بهشت آباد و ارمنستان قدیمی در سال جدید بنا است انجام شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.