تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

تلاش می کنیم پروژه فاضلاب اهواز با رفع مشکلات میان دستگاهی طبق برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد

  • کد خبر : 12998
  • 12 مرداد 1401 - 19:43
تلاش می کنیم پروژه فاضلاب اهواز با رفع مشکلات میان دستگاهی طبق برنامه زمانبندی شده به اتمام برسد
امید جنوب - محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان ظهر چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه در نشست سه جانبه با شهردار اهواز و مدیرعامل آبفا اظهار کرد: پروژه فاضلاب شهرستان های اهواز و کارون از جمله پروژه های مهم و مصوب شده سفر ریاست جمهور به استان خوزستان بود که اهمیت زیادی درسطح ملی و استانی دارا است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان ظهر چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه در نشست سه جانبه با شهردار اهواز و مدیرعامل آبفا اظهار کرد: پروژه فاضلاب شهرستان های اهواز و کارون از جمله پروژه های مهم و مصوب شده سفر ریاست جمهور به استان خوزستان بود که اهمیت زیادی درسطح ملی و استانی دارا است.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای این پروژه بازدیدهای مستمر و میدانی زیادی با حضور استاندار و سایر مدیران دستگاه ها صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ضمن تقدیر از تلاش های شهرداری اهواز و تعامل سایر دستگاه ها در تکمیل پروژه های عمرانی اهواز ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده و رفع مشکلات میان دستگاهی امیدوار هستیم با رفع موانع شاهد افزایش سرعت پروژه باشیم، تمام تلاش ما این است که این پروژه که یکی از وعده های رئیس جمهور به مردم اهواز بود با دقت و کیفیت براساس برنامه زمانبندی شده پیشرفت کند و به پایان برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم پرژوه تبیین آن برای مردم و حضور شرکت های دانش بنیان از اهمیت بالایی برخوردار است و از جامعه دانشگاهی و مهندسین دعوت به عمل می آید تا از این پروژه بازدید داشته باشند تا از نقطه نظرات آنها استفاده شود

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.