تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

تلاش در راستای سهولت پرداخت‌ تسهیلات اشتغالزایی

  • کد خبر : 7092
  • 11 دی 1400 - 12:20
تلاش در راستای سهولت پرداخت‌ تسهیلات اشتغالزایی
امید جنوب- سرپرست کمیته امداد منطقه یک اهواز درحاشیه نشست با بانک های عامل، تلاش در جهت تسهیل در روند پرداخت وام های اشتغالزایی و کارآفرینی را در اولویت برنامه های توانمندسازی این نهاد عنوان کرد و افزود: یکی از اقدامات خوب و موثر کمیته امداد، حمایت از طرح‌های کارآفرینی و اشتغالزایی است؛ طرح‌هایی که زمینه اشتغالزایی برای جوانان بیکار و جویای کار این منطقه را فراهم کرده است.

به گزارش امید جنوب صالح ظهرابی چنانی از اجرای طرح‌های زودبازده و ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه خبر داد و تصریح کرد: این اداره با رویکرد ایجاد اشتغال، خودکفایی، استقلال مالی و معیشتی مددجویان و دیگر اقشار نیازمند در ۹ ماهه سال جاری تاکنون اقدام به ایجاد ۱۳۰ مورد فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۳۷میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان نموده است.
وی گفت: با حمایت از این طرح‌های زودبازده می‌توان شاهد رونق شغلی و اشتغالزایی بیشتری برای جوانان عزیز و جویای کار بود.
سرپرست کمیته امداد منطقه یک اهواز گفت: این تسهیلات در قالب طرح‌های خدماتی، کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی و طرح‌های زیرمجموعه راهبری شغلی به مددجویان و نیازمندان منطقه پرداخت‌شده است.
وی در پایان یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲ طرح در قالب راهبری شغلی اجرا گردیده که ۹۷ درصد آنها مددجو یا فرزندان این عزیزان بوده اند و ۱۴۰ نفر دیگر درحال طی نمودن دوره های آموزش مقدماتی و مهارت آموزی می باشند.
گفتنی است ۵۳ نفر متقاضی بیکار و جویای کار نیز ضمن ارتباط و رایزنی با کارفرمایان و مراکز کاریابی در موسسات دولتی، غیردولتی و همچنین کارگاه های صنعتی مشغول به کار و فعالیت پایدار و نیمه پایدار شدند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.