تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
10

تقدیر مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون از فرمانده پیشین حوزه بسیج شهید تندگویان

  • کد خبر : 7136
  • 12 دی 1400 - 10:22
تقدیر مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون از فرمانده پیشین حوزه بسیج شهید تندگویان
امید جنوب _ مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز كارون از زحمات و خدمات فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر كرد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی، مهندس غلامرضا مفیدی در دیداری صمیمی که روز چهارشنبه ۸ دی و با حضور برخی مدیران و فرمانده بسیج شرکت کارون برگزار شد، از زحمات و خدمات سرهنگ عباس ممبینی در طول ۶ سال مسئولیت فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان( وزارت نفت جنوب) قدردانی کرد.

سرهنگ ممبینی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، اقدامات صورت گرفته را حاصل همدلی و تعامل مناسب شرکت های نفتی مستقر در منطقه در پشتیبانی از ماموریت های بسیج دانست.

در پایان این نشست، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون به سرهنگ پاسدار حاج عباس ممبینی تقدیم شد، که بخشی از متن آن به شرح زیر می باشد:

به بار نشستن شجره طیبه بسیج مرهون زحمات و خدمات مجاهدانی است که با ایثار و از خود گذشتگی در مسیر پاسداری از خون شهیدان والا مقام ، آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و همچنین سربلندی ایران اسلامی شبانه روز تلاش بی وقفه نمودند، که در همین راستا زحمات و خدمات بی شائبه جنابعالی در سال ها مسئولیت خطیر فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ( وزارت نفت جنوب ) در سازماندهی، ایجاد وحدت رویه و همدلی در ارکان بسیج شرکت های تابعه وزارت نفت در جنوب و انجام ماموریت های متعدد و متنوع در حوزه های جهادی، محرومیت زدایی، امور امنیتی و فرهنگی برگ زرینی است در کارنامه مجاهدات ها و افتخارات شما و ان شاء الله مرضی درگاه احدیت خواهد بود. لذا به  پاس قدردانی و به مصداق آیه شریفه ” من لم یشکر المخلوق من لم یشکر الخالق” ، لوح تقدیر شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تقدیم می گردد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.