تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

تقدیر از نوجوان فداکار ایذه‌ای در آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان

  • کد خبر : 3310
  • 30 شهریور 1400 - 12:57
تقدیر از نوجوان فداکار ایذه‌ای در آیین اعطای تندیس فداکاری دانشجویان
امید جنوب - دبیر یازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران از تقدیر نمادین «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای در این آیین خبر داد و گفت: این اقدام برای ارج نهادن به روحیه فداکاری و نوع‌دوستی این نوجوان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، «جمال رحیمیان» افزود: با هدف ارج نهادن به این اقدام ارزشمند و زنده نگه داشتن تفکر فداکاری، ایثار و خدمت صادقانه در یازدهمین دوره رویداد فرهنگی تندیس ملی فداکاری از این نوجوان فداکار ایذه‌ای تقدیر می‌شود.

رحیمیان اظهار داشت:‌ هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی شناسایی نمونه‌های بارز فداکاری در اقصی نقاط کشور و حتی جهان و تقدیر از آن‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ و روحیه ارزشمند فداکاری در جامعه دانشجویی و عمومی  است.

وی با آرزوی شفا و بهبودی برای این نوجوان فداکار گفت: دبیرخانه آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان در طول سال با رصد حوادث مختلف در کشور اشخاص و جوانان فداکار را شناسایی و از آنان در این آیین ملی تجلیل می کند. 

براساس این گزارش، چندی پیش در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه دو خانم میان‌سال و مسن در منزل مسکونی خود گرفتار آتش‌سوزی شدند. علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای تا پیش از رسیدن نیروهای امدادرسان و آتش‌نشانی با تلاش فراوان کوشید تا این دو نفر را نجات دهد. در این مسیر امدادرسانی این نوجوان فداکار دچار سوختگی شدید بیش از ۹۰ درصد شد و هم‌اکنون برای طی مراحل درمان و دریافت مراقبت در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.