تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

تقدیراز برگزیدگان جشنواره شهید رجائی در برق اهواز

  • کد خبر : 5293
  • 25 آبان 1400 - 9:59
تقدیراز برگزیدگان جشنواره شهید رجائی در برق اهواز
امید جنوب - طی مراسمی با حضور سرپرست شرکت و جمعی از معاونین از همکاران برق اهواز که درکسب رتبه اول جشنواره شهیدرجائی دخیل بودند تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز طی مراسمی با حضور سرپرست شرکت و جمعی از معاونین از همکاران برق اهواز که درکسب رتبه اول جشنواره شهیدرجائی دخیل بودند تقدیر به عمل آمد.

 سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این مراسم با تقدیر از همکاران و تبریک این موفقیت اظهار داشت: کسب رتبه اول جشنواره شهید رجائی در شاخصهای عمومی و اختصاصی حاصل تلاش و کوشش همه کارکنان برق اهواز در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم است.

  مهرداد فارسی مدان افزود: مجموعه تمام فعالیتهای فنی و غیرفنی در برق اهواز منجر به برخورداری از شبکه ای پایدار و با ولتاژ کیفی و در نهایت جلب رضایت شهروندان شده است و کسب رتبه اول این جشنواره از بین ۷۵دستگاه اجرائی خوزستان مسولیت بسیارسنگین تری برای ما ایجاد کرده و آن ارتقای سطح خدمات به مردم شریف این کلانشهر و حفظ جایگاه شرکت است.در پایان مراسم از تعدادی از همکاران بخشهای مختلف شرکت با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.