تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان مطرح کرد

تعطیلی مراکز با پوشش پایین واکسیناسیون / رنگ‌بندی واکسیناسیون در شهرها

  • کد خبر : 6318
  • 23 آذر 1400 - 12:25
تعطیلی مراکز با پوشش پایین واکسیناسیون / رنگ‌بندی واکسیناسیون در شهرها
امید جنوب _ فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان خواستار رنگ‌بندی نقاط هر شهر از نظر پوشش واکسیناسیون شد.

ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (۲۳ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به آمار پایین تزریق واکسن در برخی مراکز واکسیناسیون اظهار کرد: در برخی نقاط باید مراکز واکسیناسیون کاهش یابد و برخی از این مراکز تعطیل شوند اما نیروهای این مراکز باید در مراکز دیگر به منظور افزایش پوشش واکسیناسیون خدمات ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، وی با تاکید بر لزوم مشخص شدن و رنگ‌بندی نقاط هر شهر از نظر پوشش واکسیناسیون، افزود: نیروهای مراکزی که تعطیل شده‌اند یا تعطیل می‌شوند باید در قالب طرح شهید سلیمانی و بر اساس رنگ‌بندی نقاط از نظر پوشش واکسیناسیون فعالیت کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی، گفت: باید از محل اداراتی که تاکنون از ظرفیت‌شان استفاده نکرده‌ایم، برای این طرح خودرو تامین شود بنابراین مدیران این ادارات باید در جلسه‌ای دعوت و مکلف به تامین خودرو شوند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، بیان کرد: یکی از دستگاه‌هایی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جسور است و نمره قابل قبولی دارد، آموزش و پرورش است که از آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

حیاتی در خصوص مغایرت آمار واکسیناسیون دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: نباید در این زمینه دوگانگی وجود داشته باشد بنابراین باید اطلاعات و آمار واکسیناسیون اصلاح شود. مبنای اطلاعات در این خصوص، سامانه است و بر این اساس گام برمی‌داریم.

در ادامه دکتر سید محمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان در این خصوص اظهار کرد: مراکز واکسیناسیون بر اساس فعالیت‌شان تعطیل می‌شوند یا فعالیت را ادامه می‌دهند. البته واکسیناسیون در هیچ جا تعطیل نمی‌شود و تنها نیروهای مراکزی که تعطیل می‌شوند در دیگر مراکز این خدمات را ارائه می‌دهند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.