تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5

تعامل نفت و گاز اروندان با پژوهشگاه نفت افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 7498
  • 19 دی 1400 - 11:59
تعامل نفت و گاز اروندان با پژوهشگاه نفت افزایش می‌یابد
امید جنوب _ زمینه‌های تعامل شرکت نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه صنعت نفت در نشستی مشترک مورد بررسی قرار گرفت و بر توسعه تعاملات دو طرف تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دکتر عیسی نویری، رییس پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز اروندان صبح روز(۱۳ دی ماه ۱۴۰۰)، از آزمایشگاه‌ها و بخش‌های مختلف پردیس پژوهش و توسعه انرژی و محیط زیست پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد و در نشستی مشترک با رییس این پردیس و روسای پژوهشکده‌های مربوطه، بر بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های پژوهشگاه و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.

نویری در این نشست، اولویت‌های پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز اروندان را اعلام کرد و با توجه به تجربیات فراوان پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه‌های مورد نیاز، بر توسعه تعاملات با هدف پاسخگویی به نیازهای کاربردی و فناورانه اروندان به عنوان یکی از ارکان اصلی تولید نفت در شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد.

جابر نشاطی، رئیس پردیس پژوهش و توسعه انرژی و محیط زیست پژوهشگاه صنعت نفت و روسای پژوهشکده‌های زیرمجموعه نیز در این نشست، به تشریح اهم پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرای این پردیس در حوزه‌های حفاظت صنعتی، محیط زیست و بیوتکنولوژی، بهینه‌سازی و توسعه فناوری‌های انرژی و مرکز پژوهش تجزیه و ارزیابی مواد پرداختند.

دکتر نویری در پایان این نشست مشترک، از آزمایشگاه‌ها و بخش‌های مختلف پردیس پژوهش و توسعه انرژی و محیط زیست از جمله آزمایشگاه طیف‌سنجی مولکولی و کروماتوگرافی گازی، آزمایشگاه تجزیه عنصری، آزمایشگاه اسپکتروسکوپی جذب اتمی، نانوحسگرهای زیست‌محیطی و دیگر بخش‌ها بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.