تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

تشکیل ستاد هماهنگی استقبال از نوروز در شهرداری اهواز

  • کد خبر : 8218
  • 12 بهمن 1400 - 18:56
تشکیل ستاد هماهنگی استقبال از نوروز در شهرداری اهواز
امید جنوب- شهردار اهواز گفت: همه سازمانهای زیر مجموعه شهرداری به ویژه واحد زیبا سازی در راستای استقبال و آماده سازی شهر برای نوروز از طلایه داران این ستاد هستند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، رضا امینی شهردار اهواز در نخستین جلسه هماهنگی استقبال از نوروز ۱۴۰۱ که با حضور معاونین، مدیران مناطق و سازمانهای تابعه برگزار شد اظهار کرد: همه سازمانهای زیر مجموعه شهرداری به ویژه واحد زیبا سازی در راستای استقبال و آماده سازی شهر برای نوروز از طلایه داران این ستاد هستند.

وی با اشاره به هدف از تشکیل این ستاد افزود: هر سازمانی طبیعتا خدماتی را در ایام نوروز به شهروندان ارائه می‌دهد که باید به نحو احسن و با نظارت کامل انجام شود تا در پی آن شاهد رضایت حداکثری شهروندان و میهمانان نوروزی باشیم و تمام تلاش و تمرکزمان از امروز بر این مهم خواهد بود.

شهردار اهواز گفت: نصب اِلمان‌های ویژه نوروز، نورپردازی و بهسازی آب نماها و میدان های سطح شهر و نور پردازی پل ها برای زیباسازی شهر با هدف استقبال از نوروز ۱۴۰۱ نیز در دستورکار شهرداری قرار دارد.

امینی عنوان کرد: جمع آوری نخاله‌ها، رنگ‌آمیزی جداول، شست و شوی معابر و میادین، جمع آوری سگ‌های بلاصاحب، تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی ورودی و خروجی شهر و پارک‌ها و به‌ روز رسانی روشنایی‌های پارک و جاده های ساحلی از جمله برنامه‌های ستاد استقبال از بهار شهرداری اهواز است.

وی در پایان از تشکیل ۲۲ کمیته در راستای اجرای اقدامات استقبال از نوروز خبر داد و گفت: وظایف هر یک از کمیته ها تعیین و به آنها اعلام شده است، همچنین برنامه های دیگری در دستور کار داریم که مهمترین آنها برپایی کیوسک های “از من بپرس” و اقدامات لازم فرهنگی برای میهمانان نوروزی، معرفی شهر اهواز و توزیع کتابچه های مخصوص برای راهیان نور و استقبال از آنها و اجرای برنامه های شاد در فضای شهر و پارک ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه ها به شرط وضعیت مطلوب کرونا است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.