تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6

تشکیل اداره تعمیر و نگهداری از پل‌ها در شهرداری

  • کد خبر : 7389
  • 16 دی 1400 - 10:01
تشکیل اداره تعمیر و نگهداری از پل‌ها در شهرداری
امید جنوب _ عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به اهمیت پل‌ها به کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر پیشنهاد شده اداره‌ جداگانه‌ای برای تعمیر و نگهداری پل‌ها در شهرداری اهواز ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، عادل شیشه‌گری در جلسه شورای سیاست‌گذاری بودجه شهرداری اهواز، اظهار کرد: بسیاری از خریدها به صورت عمده انجام شود، اگر نیازمندی‌های سال آینده خود را در زمینه‌های متفاوت بدانیم خرید به صورت عمده و متمرکز صرفه اقتصادی خواهد داشت شوند.

وی افزود: پل‌ها سازه‌هایی است که هزینه سنگینی برای احداث آنها صرف شده است و اگر ایرادی پیدا کنند کل شهر مختل خواهد شد؛ از این رو با توجه به اهمیت و هزینه بالای پل‌ها در اهواز به کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری پیشنهاد شده اداره جداگانه‌ای برای تعمیر و نگهداری پل‌ها ایجاد کند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: تعمیر و نگهداری پل‌ها می‌تواند در قالب پروژه‌های شاخص قرار گیرد و ساختار مناسب برای آن تعریف شود که با بررسی‌های انجام شده تعمیرات فعلی پل‌ها در حال حاضر چندین میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در پروژه هوشمندسازی معابر تمرکز بر روی مطالعات ترافیکی بسیار ضروری است، اما در حال حاضر شبکه معابر اهواز در مباحث مربوط به هوشمندسازی و دوربین‌های کنترل سرعت مشکل دارد، افزود: این موارد بر اساس مصوبات شورای ترافیک ابلاغ شده است و باید اجرا شود.

شیشه‌گری تصریح کرد: یک خرد جمعی باید صورت گیرد تا به این نتیجه برسیم که آیا ضرورت دارد که ماشین‌آلات به ویژه ماشین‌آلات جمع‌آوری آب‌های سطحی و آتش نشانی تهیه شود یا خیر، زیرا در بودجه تأثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر اقدامات لازم در خصوص زمین‌های شهرداری در منطقه مهرشهر انجام شود، ارزش افزوده برای شهرداری به همراه خواهد داشت. با توجه به حجم بالای این زمین‌ها آماده سازی آنها هزینه بالایی دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.