تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3

ترمیم خط انتقال آب شرب شهری در سرطا رامهرمز

  • کد خبر : 3450
  • 03 مهر 1400 - 10:19
ترمیم خط انتقال آب شرب شهری در سرطا رامهرمز
امید جنوب - سرپرست آبفای رامهرمز گفت: شکستگی حاد خط انتقال آب شرب شهری از مخزن تاسیسات سرطا در این شهرستان رفع و از هدررفت آب جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمود احمدی افزود: عملیات رفع شکستگی خط لوله انتقال آب شرب شهری از مخزن تاسیسات سرطا را در حالی شروع کردیم که بنا به گزارشات رسیده فشار آب مناطقی از رامهرمز با افت قابل توجهی مواجه شده بود.
او افرود: پس از اعزام تیم تحقیقاتی و کشف محل شکستگی و هدر رفت آب که باعث افت فشار آب انتقالی میشد طی اطلاعیه‌ای به عموم مردم شریف رامهرمز نسبت به قطع آب آگاهی داده شد و گروه عملیات و بهره برداری به محل اعزام شده و تعمیرات شکستگی مذکور را آغاز نمودند.
احمدی بیان داشت: با وجود فرسودگی بیش از حد خطوط انتقال آب و کمبود امکانات ضروری جهت انجام تعمیرات و اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی، آن هم در سالی که تنش آبی در بالاترین حد خود طی دهه‌های گذشته قرار دارد، رامهرمز توانسته است در سطح استان از لحاظ تامین آب شرب و پایداری آب خطوط جزو اولین شهر‌ها با عملکرد بسیار عالی باشد.
 سرپرست آبفای رامهرمز تصریح کرد: طی ایام گذشته به دلیل خرابی بیل میکانیکی حدودا یک هفته از برنامه‌ی روتین تعمیرات عقب افتادیم. پیشاپیش از همشهریان عزیز بابت صبر و شکیبایی شان تشکر و قدردانی می‌کنیم و انتظار داریم به دلیل ایجاد مشکلات ناگهانی و غیرمترقبه نسبت به رفع اشکال خطوط مناطق خود با پرسنل آبفا رامهرمز نسبت به گذشته مشارکت بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.