تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7
رییس کل دادگستری خوزستان:

ترخیص کالا از انبارهای اموال تملیکی در خوزستان شتاب گرفت

  • کد خبر : 6325
  • 23 آذر 1400 - 12:47
ترخیص کالا از انبارهای اموال تملیکی در خوزستان شتاب گرفت
امید جنوب _ رییس کل دادگستری خوزستان گفت: روند تخلیه و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در خوزستان حسب دستور رئیس قوه قضاییه و پیگیری جدی و مستمر دستگاه قضایی استان سرعت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از دادگستری خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در دیدار با نماینده قوه قضائیه در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد:موانع تعیین تکلیف کالاهای توقیفی و قاچاق را با راهکارهای مناسب و لازم می توان مرتفع کرد و باید در این خصوص اقدام لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر کاهش مدت زمان توقیف کالاهای تحت تملک سازمان اموال تملیکی گفت: باید به گونه ای عمل شود که مدت زمان توقیف کالا در تملک سازمان اموال تملیکی با تسهیل در رسیدگی ،  هر چه سریعتر برای ترخیص و عرضه در بازار تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه با اشاره به پیگیری جدی برای سند دار شدن اراضی کوی مدرس (خروسیه ) اهواز اظهار داشت: با همکاری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و پیگیری مستمر و جدی دستگاه قضایی استان همچنین گروه های جهادی ، اقدام خوبیی در این رابطه انجام شد و در این جهت کمیسیون رسیدگی به رفع موانع سند دار شدن اراضی کوی مدرس تشکیل گردید که امیدواریم بزودی مشکل سند دار شدن اراضی این منطقه با راهکار مناسب حل و فصل شود.

“قاسم رسولی فاضل “نماینده قوه قضائیه و عضو هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این دیدار از اقدام اثربخش دادگستری خوزستان برای تعیین تکلیف و تسریع در روند تخلیه کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی تقدیر کرد و گفت: بر اساس بازدید انجام شده از انبارهای سازمان اموال تملیکی در بندر امام خمینی و دیگر شهرهای خوزستان ، این استان در زمینه تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها اقدامات خوبی انجام داده است.

یکی از سیاست های قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی ترخیص هر چه سریعتر کالاهای توقیف شده در انبارهای اموال تملیکی است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.