تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

تبدیل چالش‌ها به فرصت رشد و توسعه در صنعت نیشکر

  • کد خبر : 7097
  • 11 دی 1400 - 12:24
تبدیل چالش‌ها به فرصت رشد و توسعه در صنعت نیشکر
امید جنوب - دبیر جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران گفت: این انجمن با هماهنگی بین نیروهای متخصص با دید علمی و تحقیقی چالش‌ها را به فرصتی برای رشد و بالندگی در صنعت نیشکر تبدیل کرده است.

دکتر حسین موذن در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تولید نیشکر و استحصال شکر، توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه نیشکر و صنایع جانبی را از دیگر وظایف جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران برشمرد.
به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر حسین موذن در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خوزستان گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تولید نیشکر و استحصال شکر، توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه نیشکر و صنایع جانبی را از دیگر وظایف جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر ایران برشمرد.

این انجمن فعالیت خود را ۱۵ سال پیش زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دسته بندی کشاورزی آغاز کرد و در حال حاضر بیش از هزار عضو حقیقی دارد. 

وی جمعیت علمی فن‌آوری نیشکر را گامی مهم در راستای فعالیت‌های علمی در صنعت نیشکر دانست و بر حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی و اختراعات در بخش کشاورزی و صنعت تاکید کرد. 

موذن در پایان گفت: نتیجه کلیه مقالات علمی و فعالیت‌های تحقیقاتی در کنار سمینارهای ملی و بین‌المللی در قالب همایش در اختیار همکاران قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.