تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
9

تاکید شهردار اهواز بر پیگیری جمع آوری معضل نخاله های سطح شهر در پنجمین جلسه ستاد استقبال از بهار

  • کد خبر : 9241
  • 18 اسفند 1400 - 14:13
تاکید شهردار اهواز بر پیگیری جمع آوری معضل نخاله های سطح شهر در پنجمین جلسه ستاد استقبال از بهار
امید جنوب - پنجمین جلسه ستاد استقبال از بهار با حضور شهردار اهواز، محمودی رییس شورای شهر، دغاغله، سراج، شیشه گری و شانه سازان اعضای شورای شهر، معاونین شهردار، مدیران مناطق و معاونین عمرانی مناطق آغاز شد.

 به گزارش امید جنوب ، شهردار اهواز در این جلسه بر تعامل مناطق با شرکت آبفا و برگزاری جلسات با این نهاد در راستای پیگیری تعهداتی که آبفا نسبت به روکش آسفالت پس از انجام پروژه ها در سطح مناطق و محلات دارد، تاکید کرد.

امینی با بیان اولویت های شهرداری در آستانه سال نو بر رسیدگی به محلات کم برخوردار گفت: لکه گیری ، روکش آسفالت و توجه به کیفیت آسفالت در این مناطق و محلات حتما مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه با معاون عمرانی استاندار در خصوص حل معضل نخاله های سطح شهر عنوان کرد: پیرو جلسه با استانداری خوزستان و تعهد دستگاهها و سازمان های مختلف در  خصوص مشارکت در جمع آوری نخاله ها به مجریان پروژه جمع آوری نخاله های سطح شهر در راستای پیگیری این مسئله با مشارکت نهادهای متعهد دستورات لازم را صادر کرد.

شهرداراهواز در پنجمین جلسه ستاد استقبال از بهار همچنین خطاب به مدیران مناطق در خصوص پیگیری نصب المان های موقت نوروزی در سطح شهر، گلکاری، اطلاع رسانی و فضاسازی در خصوص جمع آوری نخاله، لکه گیری و تعویض جداول فرسوده، رنگامیزی جداول، آماده سازی روشنایی پارکها و معابر، رسیدگی به فضای سبز، ریسه بندی ویژه نیمه شعبان و چراغانی سطح شهر تاکید کرد.

امینی در پایان با توجه به حساس بودن مسئله جمع آوری نخاله ها در سطح شهر و ضرورت رسیدگی به این امر از شهروندان اهوازی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه باشهرداری همکاری کرده و موارد تخلف را به شهرداری منطقه گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.