تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
3

بیمارستان شادگان با کمبود پرستار روبه‌رو است

  • کد خبر : 2290
  • 06 شهریور 1400 - 13:07
بیمارستان شادگان با کمبود پرستار روبه‌رو است
امید جنوب - مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹در این شهرستان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: با توجه به روند بیماری در شادگان با کمبود نیروی انسانی و پرستار مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، نورالله طاهری شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روند افزایشی تعداد بیماران بستری در شادگان نگران کننده است و هم اکنون ظرفیت ۳۰ تخت در بخش بستری، ۲۰ تخت در بخش اورژانس و ۶ تخت بخش آی‌سی‌یو بیمارستان شهید معرفی شادگان تکمیل شده است.

وی افزود:باتوجه به روند افزایشی بیماران کرونایی در حال آماده سازی ۱۵ تخت به منظور بستری بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان شادگان هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این شهرستان گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی امکان اختصاص فضای بیشتر برای بستری بیماران کرونایی در این شهر وجود ندارد.

وی اظهار داشت:شرایط ویژه و سخت کرونا در شادگان در حال مدیریت است اما با توجه به خستگی کادر درمان در این شهرستان نیاز است نیروی جدید به کار گرفته شود.

طاهری همچنین افزود: تنها راه مقابله با ویروس کرونا و خروج شهرستان از بحران تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که متاسفانه تاکنون استقبال خوبی از واکسیناسیون در شادگان نشده است.

وی اظهار داشت: استفاده نکردن از ماسک، حضور در تجمع و میهمانی‌ خانوادگی، سفر غیرضروری و برگزاری مراسم جشن و عزا از عوامل اصلی ابتلا به کووید ۱۹ در منطقه به شمار می‌روند.

 شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

بیش از ۶۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان ناشی از شرکت در دوره

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.