تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
4
مهندس محمدرضا نادری:

بیش از ۸۰۰۰ نیروی عملیاتی مناطق نفتخیز جنوب بر علیه کرونا واکسینه می‌شوند

  • کد خبر : 2032
  • 01 شهریور 1400 - 9:44
بیش از ۸۰۰۰ نیروی عملیاتی مناطق نفتخیز جنوب بر علیه کرونا واکسینه می‌شوند
امید جنوب - رئیس ایمنی،‌ بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از آغاز واکسیناسیون افزون بر ۸۰۰۰ نفر از کارکنان عملیاتی این شرکت که تا کنون بر اساس فراخوان‌های عمومی وزارت بهداشت بر علیه ویروس کرونا واکسینه نشده‌اند، از روز شنبه ۳۰ مردادماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس محمدرضا نادری اظهار داشت: با پیگیری‌ مستمر مدیرعامل محترم مناطق نفتخیز جنوب و نیز سایر مدیران ارشد شرکت ملی نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مجوزهای لازم از وزارت بهداشت اخذ شده است و کارکنان عملیاتی این شرکت و شرکت‌های تابعه که تا کنون طبق برنامه عمومی واکسیناسیون وزارت بهداشت، واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، بر علیه این ویروس خطرناک واکسینه می‌گردند.

وی گفت: فهرست اسامی این کارکنان که تعداد آنها افزون بر ۸۰۰۰ نفر است توسط مدیریت منابع انسانی تهیه و به بهداشت و درمان مناطق ارسال شده تا در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

بر همین مبنا می‌بایست همکاران خط مقدم تولید، بر اساس زمانبندی که از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود، برای تزریق واکسن اقدام نمایند.

مهندس نادری افزود: در همین راستا، کارکنان عملیاتی مناطق نفتخیز جنوب مستقر در ستاد اهواز این شرکت و نیز واحدهای فرآورشی شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون، از روز شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ طبق فراخوان برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون اعلام شده مراجعه نموده‌اند.

وی ادامه داد: در خصوص همکاران عملیاتی شاغل در شرکت‌های نفت و گاز گچساران، مسجدسلیمان و آغاجاری نیز هماهنگی‌های لازم برای دریافت سهمیه واکسن انجام شده و اطلاع‌رسانی پیامکی به این عزیزان به زودی انجام خواهد شد.

وی در پایان از همه همکاران عملیاتی به دلیل کار بی‌وقفه و جهادگرانه ایشان در شرایط کرونا قدردانی کرد و تاکید نمود که همه باید تا پایان همه‌گیری ویروس کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.