تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران:

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۱ همایش علمی پژوهشی از سوی این مدیریت با همکاری دانشگاه ها برگزار می شود

  • کد خبر : 6118
  • 20 آذر 1400 - 12:25
به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۱ همایش علمی پژوهشی از سوی این مدیریت با همکاری دانشگاه ها برگزار می شود
امید جنوب - مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری 11 همایش علمی پژوهشی از سوی این مدیریت با همکاری پنج دانشگاه در کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران محمد علی بیک زاده با گرامیداشت و تبریک هفته پژوهش (۲۰ تا ۲۶ آذرماه)، افزود: براساس برنامه ریزی به عمل آمده این همایش ها به دو شیوه حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی یا به شکل مجازی در دانشگاه های شهید چمران، صنعت نفت، امیرکبیر، شیراز و آزاد اسلامی برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز کار پروژه پژوهشی شبیه ساز آموزشی برخط کنترل فوران چاه های نفت و گاز در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت و مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز در هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: پیش از این ساخت دستگاه شبیه ساز قابل حمل و بازسازی دستگاه شبیه ساز ثابت در قالب یک قرارداد پژوهشی با موفقیت انجام شده بود.

بیک زاده در همین ارتباط توضیح داد: در قرارداد جدید که مصوبات آن اخذ گردیده و به امضاء دو طرف رسیده است، سامانه جدیدی ایجاد تا امکان شبیه سازی و دوره های آموزشی IWCF بدون دستگاه و از راه دور از طریق اینترنت امکان پذیر گردد.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: همچنین در این هفته مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری را با حضور مدیریت ارشد و مدیران و کارشناسان شرکت و تقدیر از پژوهشگر برتر و فناور برتر سال ۱۴۰۰ که پیش از این بر اساس دستورالعمل کشوری، فراخوان و داوری انجام شده بود در پیش رو داریم.

وی رونمایی از سامانه مدیریت دانش شرکت ملی حفاری ایران را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و افزود: بر اساس پروژه پژوهشی میان شرکت و دانشگاه شهید بهشتی و شرکت مشاوران توسعه آینده به عنوان همکار مجری با عنوان « مستند سازی و به اشتراک گذاری تجارب سازمان» ، سامانه مدیریت دانش در شرکت ملی حفاری استقرار و در پایلوت به اجرا گذاشته شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.